Відправити свій текст твору
Сьогодні: 24/01/2022, 15:16

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]



Створити нову тему Відповісти  [ 3 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 28/09/2012, 17:03 
Офлайн

З нами з: 28/09/2012, 16:49
Повідомлення: 2
Я - студентка 4 курсу спеціальності "Українська мова та література". За 4 місяці матиму педегогічну практику, тобто спробую себе в ролі вчителя. Тож, зважаючи на обізнаність і розвиток сучасних школярів,хотілося б чимось зацікавити на уроці, цікавою манерою викладу матеріалу. Які незвичайні типи уроків порадите,щоб мати змогу задіяти і тримати під контролем весь клас?


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 17/01/2013, 18:48 
Офлайн

З нами з: 08/06/2011, 00:33
Повідомлення: 570
Анастасія Пшенична написав:
Я - студентка 4 курсу спеціальності "Українська мова та література". За 4 місяці матиму педегогічну практику, тобто спробую себе в ролі вчителя. Тож, зважаючи на обізнаність і розвиток сучасних школярів,хотілося б чимось зацікавити на уроці, цікавою манерою викладу матеріалу. Які незвичайні типи уроків порадите,щоб мати змогу задіяти і тримати під контролем весь клас?


Ще за радянських часів було відзначено, що ігрова форма уроку, особливо в учнів молодших класів, сприяє швидкому і безболісного засвоєння дітьми навчального матеріалу. Наприклад, на уроці російської мови молодших класів можна застосувати гру, де вчитель, запропонувавши небудь корінь слова, пропонує дітям написати якомога більшу кількість слів з цим коренем.

_________________
Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 03/10/2013, 16:50 
Офлайн

З нами з: 03/10/2013, 16:42
Повідомлення: 1
Сучасний зміст освіти визначають ряд неодмінних вимог до уроку, які необхідно враховувати.
1. Урок повинен передбачати не тільки виклад матеріалу, змісту, а й завдання, що припускають застосування,
засвоєння навчальної інформації на практиці.
2. Частина цих знань повинна бути отримана учнями у процесі самостійного пошуку шляхом рішення пошукових задач наскільки пошук таких знань доступний для учнів відповідного віку, настільки важливі способи діяльності, які учень опановує у процесі пошуку.
3. Виклад навчального матеріалу на уроці може і повинен бути варіативним за своєю структурою. В одних випадках викладається готова інформація у формі пояснення та за допомогою ілюстрацій. В інших випадках матеріал вивчається шляхом постановки вчителем проблеми та розкриття шляхів її доказового рішення.


Догори
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 3 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB