Відправити свій текст твору
Сьогодні: 24/01/2022, 16:26

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]



Створити нову тему Відповісти  [ 55 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 29/07/2011, 00:06 
Офлайн

З нами з: 28/07/2011, 23:17
Повідомлення: 20
В дошкольном возрасте хочется научить своего ребёнка всему по максимуму, чтобы потом ему было легче – в школе, в университете и вообще в жизни. В школьном возрасте вопрос трансформируется: если ребенок учится на «три», надо ли с этим что-то делать, заставлять ли его учить всю программу полностью? А как вы думаете,учить всё, или сосредотачиваться на отдельном?


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 29/07/2011, 20:27 
Офлайн

З нами з: 08/06/2011, 00:33
Повідомлення: 570
teach_ER написав:
В дошкольном возрасте хочется научить своего ребёнка всему по максимуму, чтобы потом ему было легче – в школе, в университете и вообще в жизни. В школьном возрасте вопрос трансформируется: если ребенок учится на «три», надо ли с этим что-то делать, заставлять ли его учить всю программу полностью? А как вы думаете,учить всё, или сосредотачиваться на отдельном?



Моя думка така, якщо дитина "трієчник" то її не потрібно заставляти вчити всі предмети. Достатньо ті які дитина найбільш розуміє. Розвивати в дитині її здібності а не ті які хочуть привити батьки.

_________________
Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 29/07/2011, 23:33 
Офлайн

З нами з: 28/07/2011, 17:08
Повідомлення: 191
Однозначно ні .
Ми продовжуємо сприймати оцінку як покарання, а не досягнення . Розчаровуємось, коли досягнення оцінюють 2 балами та забуваєм про те що це не повне нерозуміння (як колись було в радянській школі), а результат праці. Ви пишаєтесь собою коли пришили гудзик у своєму пальто? А чому ні ? Адже Ви зробили це самостійно, вчасно, Ви знаєте як це зробити!! А головне Вас ніхто не примушував - Ви не хотіли замерзнути , у Вас була мотивація.
Не заставляйте, спробуйте пояснити, переконати, допоможіть зрозуміти для чого це потрібно.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 31/07/2011, 18:54 
Офлайн

З нами з: 08/06/2011, 21:04
Повідомлення: 563
Звідки: Луцьк
oksana написав:
Однозначно ні .
Ми продовжуємо сприймати оцінку як покарання, а не досягнення . Розчаровуємось, коли досягнення оцінюють 2 балами та забуваєм про те що це не повне нерозуміння (як колись було в радянській школі), а результат праці. Ви пишаєтесь собою коли пришили гудзик у своєму пальто? А чому ні ? Адже Ви зробили це самостійно, вчасно, Ви знаєте як це зробити!! А головне Вас ніхто не примушував - Ви не хотіли замерзнути , у Вас була мотивація.
Не заставляйте, спробуйте пояснити, переконати, допоможіть зрозуміти для чого це потрібно.


Цікава думка. Неможу не погодитись. Ви правилино підмітили, що необхідно дитині пояснити для чого це потрібно робити чи вчити.

_________________
Життя прекрасне:))


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 01/08/2011, 14:11 
Офлайн

З нами з: 30/05/2011, 17:31
Повідомлення: 997
Звідки: Вышгород
oksana написав:
Однозначно ні .
Ми продовжуємо сприймати оцінку як покарання, а не досягнення . Розчаровуємось, коли досягнення оцінюють 2 балами та забуваєм про те що це не повне нерозуміння (як колись було в радянській школі), а результат праці. Ви пишаєтесь собою коли пришили гудзик у своєму пальто? А чому ні ? Адже Ви зробили це самостійно, вчасно, Ви знаєте як це зробити!! А головне Вас ніхто не примушував - Ви не хотіли замерзнути , у Вас була мотивація.
Не заставляйте, спробуйте пояснити, переконати, допоможіть зрозуміти для чого це потрібно.

Согласна, оценки сейчас (собственно как и в ниши времена) мотивация заработать больше, но ни как не узнать больше. А еще я считаю, что если в классе есть троешник или двоешник, то это вина учителя, который не научил. Даже если этот ребенок уже учится в старших классах и у него много учителей-предметников, значит в мл.шк. на него мало обращали внимания и он не смог схватить азы. Детки ж разные и мозговая деятельность тоже, некоторые быстро схватывают, а некоторым нужно время на осмысления того что ему давалось, хотя с таким количеством предметов один день в одно ухо влетело в другое вылетело, приходя домой делать дом.задание вспомнить как это делалось на уроке тяжело.

_________________
Главная жизненная задача человека - дать жизнь самому себе, стать тем, чем он является потенциально. Самый важный плод его усилий - его собственная личность


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 02/08/2011, 09:59 
Офлайн

З нами з: 07/06/2011, 22:03
Повідомлення: 4266
Звідки: м.Ковель
Абсолютно ясно, що питання, як боротися з лінню або що робити з ледачим дитям, не має сенсу. Все залежить від того, яке маля. Як правило, батьки в змозі самі визначити, до якого типу відносяться їхні діти. Охоче робить те, що йому велять, але сам не проявляє ініціативи, не ставить собі цілей - це один випадок. Тут батькам слід докласти всіх зусиль, щоб розвинути у дитяти інші форми мотивації, поки є час, поки їх слово, їх думка, оцінка ще важливі для нього. Навряд чи він стане коли-небудь таким, як Пожирач Інформації, але може цілком виявляти стійку зацікавленість в якійсь певній області, якщо його вчасно зорієнтувати

_________________
Предзаказ Apple Watch 7 https://stylus.ua/watch-1518/pokolenie:apple-watch-series-7/ в интернет-магазине STYLUS.UA


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 02/08/2011, 15:22 
Офлайн

З нами з: 30/05/2011, 17:31
Повідомлення: 997
Звідки: Вышгород
По поводу поглощения информации, так частенько встречала людей, которые в свои школьные года совсем не интересавались учебой и той информацие, которая давалась (может преподносили, что не хотелось ее воспринимать), зато уже будучи в сознательном возрасте понима, что мало чего знают и трудно вести беседу с кем то они превращаются просто в информационно голодающих. Это должно само придти к человеку, понимания того что знания это очень полезно и важно для жизни.

_________________
Главная жизненная задача человека - дать жизнь самому себе, стать тем, чем он является потенциально. Самый важный плод его усилий - его собственная личность


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 02/08/2011, 16:29 
Офлайн

З нами з: 28/07/2011, 17:08
Повідомлення: 191
Уровень успеваемости в школе это не показатель того что этот маленький, такой умный, человечек станет великим изобретателем. Чаще всего даже наоборот: любимчик учителей, гордость школы остается посредственностью. А тот "чудак" которого зачастую никто и не замечает в жизни достигает многого.
По отношению к детям мы (взрослые , учителя и родители) должны чувствовать меру , или если хотите, иметь индивидуальний подход к каждому. Их надо загружать в меру их возможностей.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 02/08/2011, 17:26 
Офлайн

З нами з: 30/05/2011, 17:31
Повідомлення: 997
Звідки: Вышгород
Верно в меру возможностей, а с возрастом возможности увеличиваются. Только вот, главное нужен интерес к тому, чем его загружают.

_________________
Главная жизненная задача человека - дать жизнь самому себе, стать тем, чем он является потенциально. Самый важный плод его усилий - его собственная личность


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 03/08/2011, 23:28 
Офлайн

З нами з: 07/06/2011, 23:11
Повідомлення: 224
На самом деле "троишники" - это самые успешные люди. Я имею ввиду не двоишников, а среднячок! Вот они добиваются в жизни успехов! Я не знаю ни одного отличника, хорошо устроившегося в жизни! Нормально многое - а вот хорошо... Но тем не менее, я считаю, что надо учить все! (Что посильно) Но не заставлять, а заинтересовывать! И не для оценки, а для общего развития. Успешный человек все равно свою тройку схватит:)


Догори
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 55 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB