МОЛОДНЯК історія і сьогодення авторів "Дніпра"
Ярина Цимбал, стаття «Слова й речі, або Product placement у літературі». Життєвий простір довкола нас поступово перетворюється на суцільну рекламу.
Крім прямої реклами, яка настирливолізе у вічі, є ще й хитра реклама, що її називають продакт плейсментом. От, наприклад,у новорічному мюзиклі приїздить Попелюшка на бал, а карета розмальована вензелямиNemiroff. Гостей зустрічають придворні, які замість шампанського пропонують Попелюшці...горілочку в малюсіньких стопочках на розкішній таці, на якій теж красується герб Nemiroff.
Середня оцінка :
0 коментарів :
Залишити коментар :
Найважливіше
з теорії детективу!
Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com
ОГОЛОШЕННЯ
До уваги передплатників!
Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!
Передплатити журнали можна:
на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;
за телефоном:
(044) 454-12-80;
у відділеннях «Укрпошти».
ЦИТАТА ДНЯ
«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»
(Цвєтан Тодоров)
УВАГА!!!
Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.
Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.
Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.
Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").