Журнал
Червень 2011
Дмітрієв Сергій «Події в льосі» Усі проблеми залагодить варення
Маленький хлопчик бачить, як його татко зачинився із сусідкою у льосі, і довго звідти не виходить. Відповідь одна – вони там, напевне,… їдять його варення! Єдина людина, здатна зарадити лиху, - мама. «Мамо!..»
0 коментарів
Олександра Усманова, Ольга Пошуруєва «Гра в чотири руки». Янголи не обов’язково мусять мати крила
Настя єдина, хто у цьому світі бачить у Кирилові не просто хлопця, а й янгола, який впав на землю. Чому саме вона, і що ця її здатність зможе дати звичайній дівчині та низвергнутому ангелові?
Читати далі...5 коментарів
Вітолін Олександр «Найбільша і не остання моя любов». Із сексом по телефону проблем не менше
Зовсім впавши у відчай, Алекс вирішує подати оголошення у службу знайомств. Можливо, хоч так йому вдасться знайти собі дівчину. Але від долі не втечеш, особливо, коли ти досі закоханий в Ірцю. А вона…
Читати далі...209 коментарів
Максим Кідрук «Клас-сіті». Теорія лідерства у класі
Не отримуючи достатньо вражень від навчання хлопчик організовує зі свого класу місто щастя - «Клас-сіті». Проте робить це не для торжества справедливості, а щоб цим містом правити. Бюрократія, зловживання, мафія, підлість дивним чином перекочовують зі світу дорослих у дитяче Клас-сіті.
Читати далі...0 коментарів
Максим Кідрук «Моє перше кульове поранення». Шрами – прикрашають чоловіка. Особливо великі.
Хлопчаки, захоплені грою у забавку дорослих, – війну – порушують заборону батьків гратись на будівництві, за що і поплачуються. Суворий і злий сторож не має наміру миритись ні з «червоними», ні з «німцями» на своєму об’єкті. У загальній паніці і русі переслідування лише холодна арматура непорушно чекає на свою жертву.
Читати далі...0 коментарів
Кузьменко Дмитро «Уйгурстанська історія». А вам не тисне шолом?
Відбившись від екскурсії у загадковій країні, хлопець-турист починає помічати те, чого екскурсантам бачити не слід. Одна із місцевих дівчаток (а чому вони всі у шоломах?) намагається врятувати чоловіка від «них». «Зона» стає їхнім сховком, та чи надовго?
Читати далі...0 коментарів
Венгловський Володимир «Вийти з дому». Роботи теж люди
Робот Х-23, всупереч своїй інструкції, постійно кудись зникає. Дійшло до того. Що він вийшов із хмарочоса (!) надвір. Цього навіть люди не роблять. Хоча, роблять. Під час екскурсії, на яку саме мусить іти майстер з діагностування роботів. Те, що він відкриє зі своєю коханою, відставши від групи, змусить здивуватись будь-кого…
Читати далі...12 коментарів
Данилюк Роман «Рибалка Карась». Хто кого виудить
Добре обізнаний із рибальськими трюками Карась легко маневрує між гачками і приманками. Це ж так банально. От якби він був рибалкою, то так просто він нього б мужички не втікали, як він від них.
Читати далі...0 коментарів
Мокрик Данило «За стіною». Не вірте музиці – вона така зрадлива
Хлопець живе у старій добрій австрійський кам’яниці десь у Львові. Він втік сюди спеціально, аби не жити життям своїх сусідів за тоненькими стінами хрущовок, про яких він знає все, лише не бачить їх. Але й тут не рай: за товстою стіною кам’яниці хтось взявся ґвалтувати фортепіано, вдаючи, що вчиться на ньому грати. Можна було б і збожеволіти, але хтось починає робити успіхи. Хлопець вже звикає до вправлянь своєї сусідки, аж поки одного дня…
0 коментарів
Емануель Сіс «Мертва з каналу». Захоплюючий детектив змусить вас, разом зі слідчими, крок за кроком слідувати до розв’язання заплутаного злочину.
У каналі, біля однієї з новобудов Ліля, знайшли тіло жінки. Жертву будо задушено та кинуто до води. Її звали Анна Феє, 32 роки, вона була у депресії після смерті свого дворічного сина. Заявив про зникнення жінки її чоловік, але лише за п’ять днів після пропажі. Також є подружня пара, котрій докучала Анна. Їй здавалось, вона бачить свого померлого сина у хлопчикові тієї родини, закінчилося це тим, що його мати погрожувала Анні. Інспектори Монен і Прьо знаходять багато підозрюваних, але жоден із них, здається, не може бути вбивцею.
Читати далі...0 коментарів
Довгоочікуване закінчення детективу «Сатурн» Сержа Кадрюпані
Карколомні ситуації гостросюжетного перекладного детективу французького автора полоскочуть вам нерви!
Читати далі...0 коментарів
Які повороти долі чекають на юну дівчину, що приїхала навчатись до «Театрального»?
Усе життя – театр, молода героїня потрапляє до коловороту долі, але не дозволяє обставинам зламати себе, натомість починає сама писати власний сценарій свого життя, де головну роль відведено любові.
Читати далі...22 коментарів
Стаття Ярослава Поліщука «Герой без героїзму» - це розгорнута рецензія на «кращий роман десятиліття» Володимира Лиса «Століття Якова».
Головний герой роману Яків Мех (по-вуличному Цвіркун) непросто прожив сто літ на цій землі. Він зумів провести їх в одномуселі, утверджуючи своїм існуванням одвічну селянську правду — драматичну, жорстку й мозольну. Із властивого середовища його вилучали тільки виняткові обставини, як-от бракпраці або суспільна повинність — мобілізація до війська, війна.Суспільні катаклізми двадцятого сторіччя брутально виривалийого з коріння, ніби марну бадилину. Проте Яків знову повертавсяй вростав у свою землю. Саме через те зумів пережити всі напасті,які випали йому на життєвому шляху. Зумів пережити століття.
Читати далі...0 коментарів
Сучасники. Невгамовні шукачі нової рими у сучасній поезії
0 коментарів
Непересічний сюжет у п’єсі «Вакансія» Валентина Пушкаренка. Відповіді у простому тесті можуть позбавити життя.
Середнього штибу держслужбовесь цілеспрямовано просувається кар’єрними сходами, не підозрюючи, що за нього вже все вирішили. Радість від несподіваного підвищення несподівано змінюється на відчай.
Читати далі...0 коментарів
Ярина Цимбал, «Залізний пегас». Про молодість, завзятість і велосипеди.
Гадаєте, велосипед має лише одну функцію? Вас здивує здатність велоспорту надихати письменників!
Читати далі...0 коментарів
«Кому сьогодні потрібні шедеври?», розмірковує Дмитро Дроздовський.
Цивілізації потрібні шедеври. Вони заміщують колишні сакральні місця, «місця сили». Світськесуспільство не може йти до капища, воно не може вірити в поганські забобони. Але так ужевлаштована свідомість, що ми в будь-що, але маємо вірити. Тому людство й шукає собішедеври.
Читати далі...0 коментарів
Ольга Пазяк «Туга за ідеєю». Про що пишуть сучасні українські автори?
В усі часи літературний герой знаходиться у певному історично – культурному осередку. Про те, який він зараз і яким може бути йдеться у статті Ольги Пазяк.
Читати далі...0 коментарів
Літературний майстер-клас від Володимира Даниленка – аналіз художнього твору «Гра в чотири руки»
Журнал «Дніпро» розпочинає нову рубрику «Аналіз твору», призначену для всіх творцівхудожнього слова. Особливість цієї рубрики в тому, що в одному номері журналуможна буде прочитати твір і його аналіз. Ми допоможемо вам удосконалити своюмайстерність.
Читати далі...0 коментарів
Марія Сергійко про нобелівського лауреата Каміло Хосе Села: думати, знати і бути вільним.
Перший, а також один із найвідоміших, твір письменника «Родина Паскуаля Дуарте» («LafamiliedePascualDuarte») був опублікований у 1942 році в Мадриді й мав незаперечний вплив на іспанську літературу. Цією повістю Села започаткував новий стиль під назвою тремендизм, що характеризується напруженим сюжетом, частими сценами насильства, згущеними фарбами жаху.
Читати далі...123 коментарів
Не кожного дня зустрінеш Боба Марлі у супермаркеті. Затори на дорогах Оксани Олійник
Зайшла собі людина до супермаркету купити два лимони, аж раптом...
Читати далі...0 коментарів
Найважливіше
з теорії детективу!
Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com
ОГОЛОШЕННЯ
До уваги передплатників!
Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!
Передплатити журнали можна:
на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;
за телефоном:
(044) 454-12-80;
у відділеннях «Укрпошти».
ЦИТАТА ДНЯ
«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»
(Цвєтан Тодоров)
УВАГА!!!
Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.
Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.
Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.
Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").