ТЕАТР І ДРАМА
Вересень 2011 |
Вісімнадцять друзів ОеМКаеФа |
Олександр Куманський |
Напередодні другого Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ) три з половиною сотні таких мрійників – найбільш поінформованих й активних – з усієї України змагалися за двадцять «щасливих квитків» у царину кіно. Саме стільки цікавих авторів повинні були відібрати для сценарної майстерні фестивалю експерти. Кіноіндустрія – це така лотерея, у якій виграш ніхто не гарантує, але все одно – претендентів пробитися в титри й на червону доріжку не перелічити. Вони чіпляються за кожен шанс, який дозволить звернутися до людей з екранів. Ідеологи й організатори Одеського кінофоруму вирішили не обмежуватися демонстрацією конкурсних та позаконкурсних стрічок з усього світу, а спробували подбати про щасливе майбутнє українського кіно, яке має ось-ось постукати у двері. (– «Тук-тук!» – «Хто там?» – «Та це ми – нащадки й співвітчизники Довженка Олександра Петровича!» – «Давно чекаємо, заходьте!») Для участі у сценарній майстерні потрібно було до дедлайну відіслати синопсис своєї історії та перші сторінки сценарію. …Надійшло 350 заявок – із них вибрали двадцятку, список розмістили в Інтернеті. І одразу знайшлись злобні люди, які почали бризкати слиною і поливати жовчю сторінку «коментарі». Мовляв, протекціонізм і підстави. На третьому ОМКФ (Оемкаеф) на зміну цьогорічним семінаристам прийдуть інші, щоб слухати й ставити запитання безпосередньо авторам тих підручників із кінодраматургії, які досі скачували з Інтернету. Можливо, навіть Лінда Сегер[1] навідається в Одесу! А цього разу свої знання передавали: – автор книжки «Кино между адом и раем» («Кіно між пеклом і раєм») Олександр Мітта; – автор підручника, обов’язкового посібника для кіновузів США «Directing Feature Films» («Режесура художніх фільмів») Марк Тревіс… Крім них, майстер-класи проводили номінант на премію «Оскар» Вадим Перельман та консультант із Британії Філ Паркер. До слова, фестивальна майстерня зібрала не всіх, хто отримав запрошення. Дехто не доїхав. А от решта (крім одеситів) скористалися правом безкоштовного проїзду туди-назад, оплаченим готелем і знаннями за рахунок організаторів. |



Найважливіше
з теорії детективу!
Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com
ОГОЛОШЕННЯ
До уваги передплатників!
Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!
Передплатити журнали можна:
на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;
за телефоном:
(044) 454-12-80;
у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ
«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»
(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!
Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.
Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.
Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.
Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").