Вересень 2011

Вісімнадцять друзів ОеМКаеФа

Олександр Куманський

Напередодні другого Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ) три з половиною сотні таких мрійників – найбільш поінформованих й активних – з усієї України змагалися за двадцять «щасливих квитків» у царину кіно. Саме стільки цікавих авторів повинні були відібрати для сценарної майстерні фестивалю експерти.

Кіноіндустрія – це така лотерея, у якій виграш ніхто не гарантує, але все одно – претендентів пробитися в титри й на червону доріжку не перелічити. Вони чіпляються за кожен шанс, який дозволить звернутися до людей з екранів.

Ідеологи й організатори Одеського кінофоруму вирішили не обмежуватися демонстрацією конкурсних та позаконкурсних стрічок з усього світу, а спробували подбати про щасливе майбутнє українського кіно, яке має ось-ось постукати у двері.

(– «Тук-тук!» – «Хто там?» – «Та це ми – нащадки й співвітчизники Довженка Олександра Петровича!» – «Давно чекаємо, заходьте!»)

Для участі у сценарній майстерні потрібно було до дедлайну відіслати синопсис своєї історії та перші сторінки сценарію.  

…Надійшло 350 заявок – із них вибрали двадцятку, список розмістили в Інтернеті.

І одразу знайшлись злобні люди, які почали бризкати слиною і поливати жовчю сторінку «коментарі». Мовляв, протекціонізм і підстави.

На третьому ОМКФ (Оемкаеф) на зміну цьогорічним семінаристам прийдуть інші, щоб слухати й ставити запитання безпосередньо авторам тих підручників із кінодраматургії, які досі скачували з Інтернету. Можливо, навіть Лінда Сегер[1] навідається в Одесу!

А цього разу свої знання передавали:

– автор книжки «Кино между адом и раем» («Кіно між пеклом і раєм») Олександр Мітта;

– автор підручника, обов’язкового посібника для кіновузів США «Directing Feature Films» («Режесура художніх фільмів») Марк Тревіс…

Крім них, майстер-класи проводили номінант на премію «Оскар» Вадим Перельман та консультант із Британії Філ Паркер.

До слова, фестивальна майстерня зібрала не всіх, хто отримав запрошення. Дехто не доїхав. А от решта (крім одеситів) скористалися правом безкоштовного проїзду туди-назад,  оплаченим готелем і знаннями за рахунок організаторів.

Введіть ваш абонентський код, щоб читати далі :

Система OrphusПомилка в тексті? Виділіть її та натисніть: CTRL + ENTER

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати журнал "Дніпро" Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").