Є педагоги в наш час! 

Актовий зал, фойє можна оформити за допомогою плакатів або стендів з цікавими висловлюваннями вчителів, учнів. На сцену виходять ведучі (учні випускного класу). 

1-й ведучий: 
Директор - вірний вартовий порядку, 
Гарант, як нині кажуть, 
На все має суворий погляд 
І школі відданий без залишку. 

2-й ведучий: 
Гроза пустунів, гульвіс, 
Домоклов меч дівчат нескромних, 
Чи не помічає поглядів млосних, 
З гідністю несе свій хрест. 
Але є два великі нестачі 

1-й ведучий: 
Про них розповімо потім, 
Коли отримаємо атестати ... 
Іван Петрович! (Називає справжнє ім'я та по батькові директора) 
Час! 
Чекаємо! 

(Слово надається директору школи. Потім ведучі знову виходять на сцену.) 

1-й ведучий: 
Скажи, Володя, адже недарма 
Герой з фільму "З легким паром" 
З лазні прямо 
Не в будинок лікаря або актриси, 
Іль нової російської директорки, 
Приїхав "під шафе", але чистий 
Він у педагога будинок. 

2-й ведучий: 
Є педагоги в наш час ... 
Могутнє, лихі плем'я, 
Розумні як знавці. 
Чи не цукор їм дісталася доля, 
Зарплата - сміх. Одна лише воля! .. 
Не будь на нас надії боле, 
Пішли б у човники. 

1-й ведучий: 
Але проміняти не кожен рад 
Ряд шкільний на торговий ряд. 
А щоб такого не трапитися, 
Необхідно що? Вчитися. 

2-й ведучий: 
Майже проведений цей шлях. 
Чого-небудь і як-небудь 
Ми навчилися потроху, 
А втім, слово педагогу. 

(Слово надається одному з вчителів (наприклад, завуча). Наприкінці свого виступу вчитель читає вірш.) 

Вчитель: 
Попередня долею схиляю коліна, 
Бути вчителем - це чудово! 
Все пройдет, не зазнала тлення 
Лише любов, над якою не владні 
Жодного року, ні біда, ні образа, 
Все до часу приховано, але вірте, 
У вчителя тільки для вигляду 
Облудне на чверті серце. 
Входить в клас не цінитель спокою, 
Чи не вивчених правил хранитель ... 
Тільки серце, палаючи любов'ю, 
Може вистраждати звання "вчитель". 

(Учителю вручаються квіти. Звучить пісня В. Шаїнського на сл. М. Пляцковского "Чого навчають у школі"; пісня може бути виконана учнями молодших класів). 

1-й ведучий: 
Вчили в дитинстві ми, друзі, 
Наш алфавіт від А до Я. .. 
Велика сила в буквах є, 
Коли ми можемо їх прочитати. 
Вся справа в тому лише, де і як 
Поставлено в слові кожен знак. 

2-й ведучий: 
Ви, вчителі, викладаєте нам азбуку життя 
(Читають по черзі.) 

А - акуратність, 
Б - благородство, 
В - уважність, вірність, 
Г - громадянськість, 
Д - доброта, гідність, 
Ж - життєлюбність, 
З - турботу про ближнього, 
І - исполнительность ... 
(І так далі) 

1-й ведучий: 
Всі шкільні роки 
Дарує нам 
Класний керівник. 
Скарби знань, 
Радість відкриттів ... 
Дякуємо вам за це 
Старшим друзям, 
Нашим коханим 
Вчителям! 

Слово надається одному з класних керівників. 

2-й ведучий: 
Ви даруєте нам свою силу, 
Відкриваєте даль і височінь! Багато слів сказати ми могли б 
Але в одне велике "дякую" 
Всі вони сьогодні злилися. 

(Вручення квітів вчителям.) 

Далі школярі роблять подарунок вчителям - святковий концерт. Заздалегідь дізнаються у вчителів улюблені пісні і виконують їх (або звучить запис). Виконуються жартівливі пародії на вчителів з використанням улюблених висловів кожного вчителя під девізом: "Вгадай, хто це?". Виконуються жартівливі куплети, жартівливі пісні, жартівливі вірші, частівки, мініатюри.


Концерт можна супроводити жартівливими подарунками "на пам'ять": 
вчителю історії - "рукопис" XIII ст., виготовлену учнями; 
вчителеві хімії - респіратор з гумовими рукавичками; 
вчителю математики - ковпак з математичними формулами; 
вчителю російської літератури - "монокль А. С. Пушкіна" і т.д. 


Після концерту провідні можуть провести міні-інтерв'ю у вчителів, яким пропонуються питання: 
1. Хто ваш улюблений учень? Чому? 
2. Кому першому Ви поставили двійку? За що? 
3. Кого вигнали з класу? 
і т.д. 

1-й ведучий: 
Вчитель наш! 
Нічим не можна виміряти 
Все те, що Ви віддали нам. 

2-й ведучий: 
Ви навчили нас любити і вірити, 
Від усієї душі зараз 
Ми вдячні Вам! 

(Звучить пісня А. Макаревича "Ми бажаємо щастя вам".) 

ДОДАТОК 1. 
Жартівливий ВІРШ. 

Колоквіум штормило. 
Схопилися дискутантів. 
Один сказав: "Маркетинг!" 
Інший відрізав: "Брифінг!" 
А третій гаркнув: "Кліринг!" 
І гримнув кулаком. 
Так у нашому регіоні 
Досягнуто був консенсус 
За допомогою плюралізму, 
Хоча й Ексклюзивне, 
Але, що дуже престижно, 
Без спонсорів при тому. Він Пегаса знає особисто, 
Тому вірші відмінно 
Пише ямбом і хорі. 
Шкода, що ми так не вміємо. 

ДОДАТОК 2. 
Мініатюри. 

Урок. За столом учитель. 
- Хлопці, хто піде відповідати по 1-му питання? 
Виходить учень з 3-х літрової банкою води і мовчки виливає її у відро, що стоїть поруч з учителем. 
- Добре, Іванов, сідай. Хто хоче додати? 
Виходить інший з 1 / 2 літровою пляшкою і теж виливає. 
- У тебе все? 
Учень зазирає у пляшку і киває головою. 
- Добре? У кого ще є зауваження? 
Виходить ще один учень. Він урочисто несе пляшечку від пеніциліну і повільно, по краплях, виливає вміст. Учитель, виходячи з себе: 
- Ну, тепер все? Переходимо до пояснення нового матеріалу ... 

ДОДАТОК 3. 
Жартівливий куплет. 

Вчителю російської літератури 
Випускники! Врахуйте надалі, 
Щоб не боятися творів, 
Цілком достатньо мати 
Набір простих визначень: 
Пишіть, що поет - пророк, 
А Гоголь висміяв порядки, 
Що засланні "поганий і бридкий, 
А Чацький більше не вершник. 
Базаров обігнав свій вік, 
Онєгін - складна натура, 
Печорін - зайва людина, 
Дикої ж - образ самодура, 
Герасим потопив Муму ... 
Ось вам і вся література. 

ДОДАТОК 4. 
Жартівливі пісні. 

Вчителю російської мови 
У шумному класі нашої школи 
Серед веселої галасливої зграї 
Ти в сяйво золотого світла! 
Ти береш зошит з усмішкою, 
Виправляти в ній помилку, 
На питання нам даєш відповіді. 
Ні, ти двійку не поставиш, 
І в незнання не залишиш 
Бідну натовп глуху! 
Ах, яка жінка, 
Яка жінка ... як диктує! 
Ах, яка жінка, 
Яка жінка ... як диктує! 

ДОДАТОК 5. 
ШКІЛЬНІ ЧАСТУШКИ. 

ДОДАТОК 6. 
ВЕСЕЛІ ЦИТАТИ. 

Висловлювання вчителів 

"Дівчата і ті, хто погано чує ..." 
"Креслення треба робити великим, акуратним олівцем!" 
"Не треба робити здивованих рухів руками." 
"Що ви крутіться головою?" 
"Мізки ворушаться мовчки." 
"Перший піде по-великому, другий - по-маленькому." (колі кровообігу) 
"Один сяде за Лену, інший - за останню парту." 
"Ти галасують номер один." 
"Або ти повертається до мене спиною і продовжуєш розмовляти, або ти виходиш з класу." 
"Увімкніть, будь ласка, хвилину мовчання!" 
"Підошва - обличчя учня." 
"Клітки вже пора знати в обличчя." 
"Тут же ясно написано російською по білому." 
"Зараз в школі йде боротьба зі взуттям." 
"Якщо одному незрозуміло, то і другому теж повинно бути ясно." 
"Очі і вуха сюди!" [вчителька, входячи в клас] 
"Зараз я Вам поставлю двійку, і ніхто мені не допоможе!" 
"У тебе що, мови немає постукати?" 
"Одним оком дивимося в зошит, іншою рукою пишемо." 
"Вам тільки дай привід в що-небудь вляпатися, як ви починаєте получатьот цього задоволення." 
"Я не мужчина, я - учитель!" 
"Ви повинні якомога частіше нюхати свіже повітря." 
"Контрольну приходьте переписувати на будь-якому уроці, бажано на перерві." 
"Ти мені глазки-то не влаштовувати, вони тобі, до речі, не йдуть." 
"Горький любив Троцького, але більше він любив його речі." 
"У вас зачіска не відповідає дійсності!" 
"Корпус тіла розмістити на обидві ноги." 
"Мета заняття: поглибити знання парового котла." 
"Вирівняти стільці в потилицю один одному!" 
"Ви що жуйку жуєте, не наїдайтеся?" 
"Як у курнику: і каркають, і каркають, і каркають." 
"Від цього ніякої користі, крім шкоди." 
"По пливемо-то з весняними водами!" 
"Побудує в верхньому правому кутку залу." 
"Ви що, вчора перший раз народилися з цього предмета, чи що?" 
"Питання від головного пропозиції до другорядного:" Лермонтов був хворобливим хлопчиком, тому бабуся часто возила його на Кавказ "... Так чому Лермонтов був хворобливим хлопчиком?" 
"Подивіться на формулу, яку я стер." 
"Колючі рани можуть бути нанесені рогами великої рогатої худоби." 
"Тиск рани наносять важким тупим предметом, як-то колесо автомобіля, верстат, електропоїзд ..." 
"Вам доведеться виплачувати йому компенсацію все його життя ... - близько двох років." 

Висловлювання учнів 

"Люди рушили мільйонами." 
"Він був закоханий два рази: один раз у Німеччині, другий раз в Любов Дмитрівну." 
"Права рука досить широко використовується у фізиці." 
"Хлібозаводи припинили виплавку хліба." 
"... Продавався безкоштовно." 
"Він був рядовим підполковником." 
"Сталін люто вилаявся нецензурними літерами." 
"Завтра я була в музеї воскових фігур." 
"У Криму під Харковом" 
"Радянські війська звільнили Польщу, Чехословаччину, Угорщину та інші міста Радянського Союзу." 
"Питання номер наступний." 
"Авраам Лінкольн ставився до 1809-м - 1865-их років життя." 
"Андрій Болконський брав участь у Бородинській битві, тому що хотів принести славу Радянської Армії." 
"Родіон Раскольников вбив бабусю-наложницю ..." 
"Бєлінський був правий у своєму листі до Гоголя, хоча Гоголь у своєму листі до Бєлінського був і правіше" 

Із записів у щоденниках 

"Списують у двієчника." 
"Двозначно дивиться на дошку." 
"Огризатися разом з учителем." 
"Тов. Батьки! Навчіть вашу дитину стрибати через козла!" 
"Ваша дитина боїться козла більше, ніж мене. Фізрук." 
"Перекидався без матюків." 
"Написав на парті нецензурне слово на честь однокласниці." 
"Смикав за кіски учнів початкових класів."

 

Авторство, на жаль, не встановлено

За матеріалами: http://krschool1.com

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати журнал "Дніпро" Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").