Сценарій до свята «День учителя»

Мета: формувати пошану і повагу до педагогів, розвивати творчі здібності, вміння та нахили; виховувати інтерес до творчої акторської  діяльності.

Обладнання: святкові кульки, стінгазети, фонограми пісень та музичний супровід  для танцювальних композицій, музичний центр, мікрофони.

Хід свята:

Святково прикрашена зала, звучить музична заставка теленовин, у студії двоє ведучих.

Ведучий 1: В ефірі найсвіжіші новини на каналі «Тічер-ТV». У студії для Вас працюють ………………………………………………….. . Вітаємо. 

Ведучий 2: У сьогоднішньому випуску: День учителя: червоний день календаря або «Чи для цього, доню, я тебе зростила?», пряме включення із головної площі міста, де проходить зустріч з Папою Римським; у школах пройде місячник боротьби з педикульозом під девізом «Здоровенька була, гнида!»; і головна новина сьогоднішнього випуску: День без реклами.

Ведучий 1: Наш кореспондент перебуває зараз на головній площі міста, де відбувається зустріч із відомою людиною Ватикану – Папою Римським!

Ведучий 2: На зв‘язку наш кореспондент ... . Доброго дня ... , то ж яка головна мета візиту Папи до міста?

1-й кореспондент: Доброго дня, студіє. В зв‘язку із святкуванням Дня вчителя до нас у місто прибув почесний гість – сам Папа Римський  - Урокено Прогулянт ХІІ.  І зараз ми маємо унікальну можливість почути його вітальну промову.

Папа Римський: Буенос діас, міо амігос!

Перекладач: Доброго дня, шановні пані та панове!

Папа Римський: Бон джорно, мучачос!

Перекладач: Здоровенькі були!

Папа Римський: Міо псевдонімо ест Падре Рома.

Перекладач: Мене кличуть Папа Римський.

Папа Римський: Аморе профессоре...

Перекладач: Дорогі вчителі!

Папа Римський: Мафія коза ностра...

Перекладач: Представники профспілки працівників освіти...

Папа Римський: Мама мія...

Перекладач: Шановна пані директор!

Папа Римський: Салюто ваша портрето...

Перекладач: Вітаю у вашій особі...

Папа Римський: Університето, педрадо й падре комітето.

Перекладач: Усі органи шкільного самоврядування.

Папа Римський: Міо кретино фанато Віталій Кличко!

Перекладач: Я безумно люблю Україну!

Папа Римський: Беліссімо поздоровіссімо карнавало де педагого!

Перекладач: Хочу привітати усіх вчителів з їхнім святом.

Папа Римський: Карнавало-фестивало ля капуто.

Перекладач: На жаль, канікули закінчилися.

Папа Римський: Бандітто, садисто, барбосо, терористо кам бек університетто!

Перекладач: І всі учні знову повернулися до школи...

Папа Римський: Кошмаро на уроко, бедламо на перерво! 

Перекладач: Щоби знову взяти участь у навчально-виховному процесі.

Папа Римський: Профессоро-маозохісто!

Перекладач: Закохані у свою роботу вчителі...

Папа Римський: Арбайтен Папа Карло!

Перекладач: З радістю їм у цьому допомагають.

Папа Римський: Запрета проблема целюліто...

Перекладач: Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.

Папа Римський: Гривня, баксо, міліоно...

Перекладач: Підвищення заробітної плати...

Папа Римський: Прогібанто перед ля адміністранто...

Перекладач: Мати добру репутацію у начальства.

Папа Римський: Канікуляро бєспрєдєло...

Перекладач: Якнайдовшої відпустки.

Папа Римський: Фініта ля комєдія!

Перекладач: І якнайшвидшого закінчення навчального року.

Папа Римський: Аморе Казанова...

Перекладач: Щастя вам в особистому...

Папа Римський: Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі! 

Перекладач: І сімейному житті.

Кореспондент: Це все. Студіє. 

Ведучий 2: Дякуємо нашому високоповажному гостю. А на каналі «Тічер-ТV» звучить музичне привітання.

(Виконання музичної композиції на вибір муз. керівника)

Ведучий 1: І щойно мені повідомили, що на полицях книгарень незабаром з‘явиться педагогічний блокбастер педагогічних термінів і понять. Назву блокбастера поки-що не розголошують, а от кілька сторінок ексклюзиву із нього нам все-таки вдалося вивідати! Унікальний спецрепортаж від нашого кореспондента!

2-й кореспондент:  Доброго дня, студіє! Вашій увазі пропонуються уривки з унікального педагогічного словника за редакцією воєнрука ……………………………………….   школи суворого режиму № ….. . 

Учень – це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, які переміщаються школою за допомогою стандартного набору інстинктів, голоду чи стусана.

Прибирання шкільної території – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника, шляхом систематичного тріпання нервів учнем. Примітка: визначення учня див. вище. 

Класний журнал – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення балів. Примітка: занесення до журналу балів нижчої якості сприяє кращому і швидшому засвоєнню шкільної премудрості учнем. Примітка 2: термін «учень» варто визубрити для попередження  постійного перелистування сторінок словника з метою пошуку визначення  даного терміна.

Останній дзвінок – звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про грядуще пришестя Спасительного Царства (у просторіччі - відпустка). Такий дзвін має чудотворну силу виганяти зі школи бісів на канікули! Примітка: визначення «біс» тотожне з визначенням «учень», тлумачення якого ви вже мали визубрити!

2-й кореспондент: Це лише невелика частина книги. З питань придбання повного видання блокбастера звертатись за телефоном: 522 – 32 – 32, або, для отримання книги в усній формі, запропонувати воєнруку схарактеризувати навчальний процес у 10-Б класі. Студіє!

Ведучий 2: Дякуємо, а в ефірі теленовин для всіх педагогів музичний сюрприз! Не перемикайте!

(Виступ шкільного хореографічного колективу)

Ведучий 1: А в нас фантастичне повідомлення: прямо зараз, без перерви на рекламу у нас буде пряме включення з офісу самого Олє-Лукойє! Не пропустіть!

(Звучить мелодія колискової, сцена затемнена)

Голос з-за сцени: Увечері, коли всі діти лягають спати, до їхньої спальні тихесенько прокрадається добрий Олє-Лукойє. Одягнений він – просто казково, проте, ніхто не знає – як саме, адже вночі темно й нічого не видно. В руках у нього дві парасольки. Одну – кольорову, з картиками – він розкриває над хорошими дітьми, і їм протягом усієї ночі сняться хороші оцінки, шоколадні батончики «Снікерс» і група «Океан Ельзи». Іншу, зовсім непримітну, одноколірну парасольку, він розкриває над поганими дітьми, і їм всю ніч ввижаються двійки, манна каша і балет «Ленін у 18-му році». Але мало хто знає, що є ще й третя парасолька, яку Олє-Лукойє уві сні розкриває над учителями. А те, як сплять учителі і коли вони це роблять – нікому не відомо. Тому Олє-Лукойє часто передає їм сни телефоном.

(Мелодія затихає. Сцена освітлюється. На сцені – типова обстановка офісу. За столом – Олє- Лукойє, колоритний мордоворот в костюмі з мобільним телефоном. Лунає телефонний дзвінок.)

Олє-Лукойє: Алло! Так, Олє-Лукойє слухає. Як це не наснилося? Ні, стривайте, з ваших слів записано: свинина нежирна, дві пачки масла і півкіла сосисок. Так, по 43,50 грн. Ні, які ще 13,80? За такою ціною, дорогенька моя, сосиски навіть директору м‘ясокомбінату не сняться! А будете перебирати – насню вам на весь місяць 30-томник Павла Тичини і залишитеся взагалі без сосисок!

(Кидає слухавку. В ту ж мить знову лунає телефонний дзвінок)

Олє-Лукойє: Алло! Олє-Лукойє – сни на замовлення.  А, то це ви норкову шубу замовляли? І що? Не наснилося? Ну, знаєте, я такі дорогі замовлення можу тільки частинами виконувати. Давайте так. Сьогодні вночі вам насниться норка... . Ото залізайте в неї, сидіть там і чекайте – а я вам туди до кінця тижня шубу надішлю! (Знову кидає слухавку). Фух! Повний завал!(Чути стук в  двері).

Олє-Лукойє: Заходьте!

(В залі з‘являються учень і учениця).

Учениця: Доброго дня... Ой, а ви Олє-Лукойє?

Олє-Лукойє: А що, не схожий?

Учень: Та ні... Просто ми думали, що ви як у казці – маленький, старенький...

Олє-Лукойє: Старенький? Це які ви там казки читаєте? Де тут старенькому впоратись? Думаєте, це так просто – сни розносити?

Учениця: Та ви не ображайтеся! Ми до вас у справі прийшли!

Учень: Розумієте, незабаром – День учителя, а нам дуже хочеться й вчителям нашої школи щось незвичайне подарувати! Щось таке, що може бути тільки уві сні!

Олє-Лукойє: О, то це зовсім інша справа, Оце замовлення, так замовлення, аж приємно виконувати, а то сосиски, шуби...  Якщо таке, щоб тільки уві сні, то ось, будь ласка! «1000 і 1 урок Шехерезади», кращий вчительський серіал, я думаю це саме те, що потрібно!

(Затемнюється сцена, прибираються всі декорації, лунає східна музика, на сцені з‘являються дівчата в східних костюмах, бажано індійських, з довгими  спідницями, в коротких топах, волосся закладене в пучок, на лобі – цятка, купа прикрас на шиї  та руках. Сцена освітлюється. Голос за сценою перекладає репліки «серіалу»).

На сцені Зульфія і Шахерезада.

Зульфія: Абу Алі ібн сіна!

Голос за кадром: Абу Алі народила сина.

Шахерезада: Абу Алі торчок!

Голос за кадром: Молодець Абу Алі!

Зульфія: Талмуд бардак!

Голос за кадром: А у мене ж журнал не заповнений!

Шахерезада: Вах! Турсун заде!

Голос за кадром: Дуже погано!Не зносити тобі голови!

Зульфія: Кукіш, чувак!

Голос за кадром: Неперекладна гра слів.

Шахерезада: Зульфія, айда урок!

Голос за кадром: Зульфія, пішли на урок!

Зульфія: Паштєт урюк!

Голос за кадром: А може спочатку до їдальні?

Шахерезада: Урюк кирдик!

Голос за кадром: Їдальня сьогодні не працює.

Зульфія: Шайтан!

Голос за кадром: Дуже прикро!

Виходить Зухра

Зухра: Гарем, курдюк торчок!

Голос за кадром: Дівчата, здається я вагітна!

Шахерезада: Якши синдром!

Голос за кадром: Таке трапляється!

Зульфія: Тупак ішак?!

Голос за кадром: А ти не брешеш?

Зухра: Ось вам хрест!

Голос за кадром: Клянусь Аллахом!

Шахерезада: Тоді чалма кирдик.

Голос за кадром: Плакала твоя вища категорія!

Зульфія: Тсс! Ханума топ-топ!

Голос за кадром: Тихо, завуч іде!

Виходить Ханума

Ханума: Гарем, шикуйсь!

Голос за кадром: Доброго дня, колеги.

Ханума: Кранти базар!

Голос за кадром: Послухайте мене уважно.

Ханума: Гюльчатай кирдик!

Голос за кадром: Гюльчатай захворіла.

Зухра: Що, курдюк торчок?

Голос за кадром: Може, вона теж вагітна?

Ханума: Нє, башка-бабах! 

Голос за кадром: Ні, в неї простуда.

Ханума: Урус шакал?

Голос за кадром: Хто піде на заміну?

Зульфія: Талди курган!

Голос за кадром: Я не можу, в мене екскурсія.

Зухра: Караван-сарай!

Голос за кадром: А в мене батьківські збори.

Ханума: Шахерезада, айда ішак!

Голос за кадром: Шахерезадо, значить підеш ти.

Шахерезада: Раз ішак, два ішак?

Голос за кадром: Що, знову я?

Ханума: А кіто – дід Бабай?

Голос за кадром: Ну не Пушкін же.

Шахерезада: Аллах акбар!

Голос за кадром: Хай живе директор!

(Лунає східна музика, дівчата виконують східний танець).

Ведучий 1: І ми знову в студії «Тічер-ТV». В нас просто унікальний випуск новин, адже прямо зараз в нашій студії  з‘являться переможці конкурсу «Кращий вчитель ХХІ століття»! 

Ведучий 2: На ваших очах відбудеться Всеукраїнське вручення нагород кращим серед кращих! Пряме включення! (Кореспондент бере інтерв‘ю у кількох вчителів)

1-й кореспондент: Як ся маєте? Як настрій? Ваші враження від сьогоднішніх подій?

Ведучий 1: О, я бачу, що у всіх гарний настрій! Що ж, не будемо зволікати! У номінації «Золоте серце» переможцем стає директор ………………………….. школи № ………………... .

(Учні розказують вірші і вручають квіти адресованим вчителям під звуки фанфар)
Учень1:

Директор в школі – ніби мати,
Сувора й добра, краща всіх!
Працює з дня у день завзято,
На неї нам жалітись гріх!

Ведучий 2: До привітального слова запрошується  директор... . 

Ведучий 1: У номінації «Всевидяче око» перемагає завуч ... .

Учень 2:

За труд титанічний,
Недоспані ночі,
За ваші таланти і звершення творчі.
В цю радісну, казкову мить,
Від нас дарунок ви прийміть.

Ведучий 2: Номінація «Ранкова зоря». Переможці – перші вчителі.

Учень 3:

Найперші вчителі – ранкові зорі, 
Спасибі вам за те, що ви у нашій школі,
Назавжди поруч ви – і в радощах, і в горі.
Ми вас вітаєм щиро, зичим щастя й долі!

Ведучий 1: Номінація «Чарівне перо». Переможцями стали вчителі мови та літератури!

Учень 4:

Сердечно вдячні вам за те, 
Що нас вчите життя любити,
І щире слово золоте,
Що кличе з книгою дружити.

Ведучий 2: Переможцями у номінації «Історичної слави» оголошуються вчителі історії!

Учень 5:

За те, що з вами ми в минуле мандрували,
Ви так цікаво все розповідали!
Які де битви і які повстання,
Від нас прийміть же квіти і вітання.

Ведучий 1: Переможцями в номінації «Трудової слави» визначено вчителів трудового навчання!

Учень 6:

За ваше піклування і турботу,
Щоб цінували учні всі роботу,
За пречудові витвори руками,
Ми будем пам‘ятати вас роками!

Ведучий 2: В номінації «Зірка закордонна» перемагають вчителі іноземної мови!

Учень 7:

В школі різні вчимо мови,
Навіть ближчим став кордон.
Стало всім нам рідним слово
Ґуттен так! Ґуд бай! Пардон! 
А якби ми краще вчили
Те, що кажуть вчителі,
Англічан би зрозуміли,
Й німцям відповідь дали б.
Іноземна дивна мова
Так потрібна зараз всім
Саме в ринкових умовах, 
Особливо молодим.
Ведучий 1: У номінації «Геометрична професія» перемагають вчителі математики

та фізики.

Учень 8:

За те, що мислити навчили,
І на це не шкодували сили,
За теореми, аксіоми,
За інтервали і біноми,
За формули, тотожності, рівняння,
Прийміть від нас це щире привітання.

Учень 9:

І на останок, в цей святковий час
Ми хочем привітати усіх вас!
Хай буде здоров‘я міцне, як граніт,
І з ним вам прожити не менше ста літ,
Хай горе обходить вас стороною,
А щастя приходить і ллється рікою,
Ми вдячні вам за ті усі знання!
Життя хай радує кожнісінького дня!

(Звучить музичне привітання на вибір педагога-організатора).

 

Автор: Каламуцька Ю. О.

За матеріалами: http://www.teacher.in.ua

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").