Учителю, перед іменем твоїм дозволь покірно стати на коліна

Святково прибраний зал. На столах стоять вази з фруктами, солодощі, запалені свічі. 

Звучать позивні пісні "Сонечко встає ". Виходять двоє ведучих.

Ведучий 1. Увага! Увага! 

Ведучий 2. Розпочинаємо свято ...

Вбігає двоє учнів. 

Учень 1. Ми не можемо розпочати. 

2 учень.  Ти директора не бачив? 

Учень 1. Ні. 

Учень 2.  А що робити? 

Учень 1.  Як ми свято без нього розпочнемо? 

Учень 2.  Давай у пошукову агенцію зателефонуємо. (Бере телефон, телефонує). 

Учень 1.  Алло, пробачте, у нас пропав директор. (Голос з телефону — "Термін розшуку— 2 тижні".) 

Учень 2.  Та що ви, нам зараз треба, у нас свято. (З телефону — "Ну добре, це коштуватиме 500 $".) 

Учень 1.  Ого! Але ми згодні. (З телефону — "Виїжджаємо!").

Чути міліцейську сирену, на сцені з 'являється агент-пошуковець, припадає до підлоги, цілиться з револьвера. Стрибками наближається до учнів. 

Агент.  Агента викликали? ("Так ".) 
Що у вас пропало? 

Учень 2.  У нас пропало найдорожче — наш директор. 

Агент.  Особливі прикмети є? 

Учень 1.  Він високий, чорнявий, найсильніший мужчина в школі, він ... 

Агент.  Є свідок, який бачив його востаннє?

Виступає розкуйовджена учениця. 

Учениця. Я, я свідок, бачила його недавно в кабінеті біології.

Кабінет біології. Стіл. Скелет, перед яким сидить сумний учень з підручником в руках.
Агент підходить, бере скелет за руку. 

Агент. Це все, що залишилося від вашого директора? 

Учень. Що ви, що ви! Я тут просто готуюся до заліку! 

Агент.  А де директор? 

З'являється учениця, яка веде директора за собою. 

Учениця.  А я директора знайшла. Він із завгоспом цвяхи рахував. 

Ведучі.  От нарешті ми зможемо розпочати... 

Директор.  Наші уроки. (Звучить музика) 

Ведучий 1.  Шановні вчителі! Давайте кілька хвилин пофантазуємо. Подивимось, чи не могли б ви прискорити хід закону "Про освіту" громадян шкільного віку. Тобто трошки помолодшати, уявити себе школярами і відвідати наші уроки. 
Адже, урок — це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба у виді. 

Ведучий 1.  Сьогодні для суму в нас місця не буде, Радість і сміх пануватимуть всюди. Запрошуємо всіх активними стати, Щоб настрій веселий, бадьорий всім мати. 

Урок І. Дзвінок! 

Ведучий 2. Мистецтво римування зародилося ще у стародавній Греції. Вміння доби­рати потрібну риму свідчить про те, що людина освічена, начитана, ерудована. 

Знайомтесь — вчителька уроку римування ... 

Учителька. Всі присутні в цьому залі — мої учні. Вам роздадуть щоденники, в які ви будете самі виставляти одержані бали за вдало придумані рими. За 1 риму — ... бал. Найвлучніша рима — ... бали. 

Всіх запрошуєм до гри ми — 

Віршувать поможуть рими. 

З нами будь за кроком крок. 

Починається урок. 

Як це буде виглядати? Наприклад. 

Наша школа невеличка — (ніби така рукавичка). 

На уроці б не сидіти ... (ми хотіли б побалдіти). 

Я вже зовсім не дитина ... (заявила всім Ірина). 

На дворі погода гарна ... (не сидіти би тут марно). 

Я хотіла б почитати ... (і писати, й рахувати). 

В нас сьогодні вечір в школі ... (гумору у нас доволі). 

Ах ці бали, ах ці бали ... (вони нас уже дістали). 

Колишеться м'ята, тремтить далина ... (доріг є багато, Вітчизна —одна) 

Підсумок. Дзвінок.

Ведучий 2. Оголошуємо перерву. (Звучить музика.) 

Сценка зі шкільного життя. Діалог випускника з "першачком ". 

Випускник. Ну, як справи? 

Малюк. Та як сказати? 

Вже поволі почав звикати. 

Директор строгий і страшний, 

Похмурий і неговіркий. 

А завуч, певне, телепат, 

Бо відкіля він знає, 

Що у кишенях в мене склад? 

Випускник. Він бризкалки збирає ... 

Малюк. А справді в нього зошит є, 

Що ніби "чорним" зветься? 

Випускник. О, друже! Бачу, місце в нім 

Для тебе теж знайдеться! 

Малюк. А як уроки? Де їх вчать— 

Із групою чи вдома? 

Випускник. Та на перервах, між дзвінками! 

Усім ця річ відома! 

Малюк. Одна учителька у нас, 

Чому ж у вас багато? 

Випускник
Усі вважають: старший клас — 

Простіше й научати! 

У вас там "Азбука" й "Буквар", 

А тут одна турбота — 

Диспут, гра чи семінар — 

От і вся робота! 

Малюк

Буду їсти досхочу! 

Не доженуть, бо втечу! 

То візьміть мене до вас: 

Хочу я у вищий клас. 

Ой друже, поспішаєш ти! 

Хоч трохи треба підрости! 
 

Ведучий1. 

Друзі! Це, звичайно, жарти! 

Жаль, іде життя поволі. З 

а казку вдячні ми 

Вчителям і школі. 

Дзвінок. Починається II урок. 

Урок естетики.
Вчитель ... . На столі 6 вазочок, різні квіти, гілочки, листя. 

Вчитель. Дуже приємно, коли кімнати, в яких ми живемо, прикрашені квітами. У кожній країні є власні звичаї. Навіть букети з квітів у різних країнах роблять по-різному. Сьогодні ми поговоримо про Японію. В Японії до квітів ставляться з особливою пошаною й любов'ю. Там навіть існують свята на честь квітів — свято хризантем, свято квітучих вишень.

Мистецтво складання букета японською мовою називається "ікебана". Не можна ставити у вазу багато квітів — це грубо, Є в Кіото вища школа створення букетів, є багато курсів, гуртків, які цим займаються. 

 Яких правил потрібно дотримуватись під час складання букета? 

Ніяких рецептів немає, кожен відчуває по-своєму, кожен має свій смак. Але квіти повинні бути свіжі, мають пасувати до кольору та форми вази. 

А зараз створимо композиції і дамо їм назви. 

Кожен стіл — створює одну композицію. 

Підсумок. Дзвінок. Гумористична перерва. Читання гуморесок "Питання руба " і "Прямолінійний дід. 

Дзвінок. III урок. Урок музики. Вчитель ... Проведемо у вигляді гри "Відгадай мелодію". 

Дзвінок. Перерва.

Гра "А галичани кажуть ". На запитання: 

1) Чи любиш ти ходити до школи? ( галичани кажуть: — Так, але не сидіти там. 

2) Що ти робиш цілий день в школі? — Чекаю, коли відпустять додому, 

Пограємо і ми в цю гру. 

Я запитую — ви відповідаєте. 

 Навіщо будують мости? (Щоб річка під ними пливла) 

 Множина від слова дитина? (Галичани кажуть "Близнята ") 

Чому курчата вилазять з яйця? (Галичани кажуть: "Бояться, щоб їх не з'їли") 

 Як відрізнити праву руку від лівої? (...) 

 Хто такий бродяга? (Галичани кажуть: "Турист без грошей ") 

 Що робити, коли в супі плаває муха? (...) 

Ведучий 1.  Адже вчитель повинен бути трохи актором і мати неабияке почуття гумо­ру. Частіше запрошувати на свої уроки Момуса — бога сміху і жартів, щоб прогнати з уроків Морфея — бога сну. Будьте завжди веселі і життєрадісні. З святом вас. Даруємо вам цей концерт. 

Ведучий 2.  Дорогі наші друзі. Сподіваємося, що наші уроки вам сподобались, вам було цікаво. Збережіть напам'ять свої щоденники. Звучить мелодія пісні "Сонечко встає ". 

Ведучий 1.

Слухайте, слухайте всі! 

Наша промова готова! 

В цей радісний час, у святковий день 

До вас, вчителі, перше слово. 

Ведучий 2. Прислів'я каже: "Сад не дасть врожаю, 

Як добре не подбає садівник ...". 

Без коваля залізо поржавіє, 

Мечем само не зробиться повік. 

Пісня „Три дороги" 

Учень 1.   Вітаєм вас, хто засіва насіння 

Добра і знань; щедроти і надій, 

Хто нові небосхили відкриває. 

Всім, хто шкільний переступа поріг, 

Хто йтиме у незмірну даль доріг 

Завжди і перешкоди всі здолає. 

Учень 2.   Вітаєм з Днем учителя вас, 

Культури і освіти днем прекрасним. 

Хай наш народ порадує не раз 

Ваш труд, що сяє світлом непогасним. 

Учень 3.  Усяким людям всякі дари: 

Одному — ясний, сильний ум, 

Що не знаходить в світі пари. 

Другому — рій крилатих дум, 

Що мов орли, летять за хмари. 

Ще іншим — руки золоті, 

Що очі бачать, руки вміють. 

Який же дар дістали ті, 

Що так дітей учити вміють? 

Мені здається, в скарбі тім 

Любові найбільш дісталося їм. 

Учень 4.   Вже жовтіють потомлені віти, 

Усміхається сонце ясне ... 

Ніби знову букетами квітів 

Зустрічає дитинство мене. 

Тут шуміли осінні печалі, 

Ми до школи ішли, малюки, 

Де нас вчителька перша стрічала. 

Промайнули так швидко роки ... 

Знов кленові прийшли заметілі, 

Сяють золотом рідні поля. 

Нехай скроні у тебе вже білі, 

Ти в серцях сяєш, ніби зоря. 

Скільки літ із шкільного порогу 

Йде у далі твоя дітвора ... 

Ти завжди проводжаєш в дорогу, 

Як настане весняна пора. 

Учень 5.  Ти нас вірити в правду навчила, 

Україну любити свою. 

Ніби чую, як ти говорила 

Нам малим у зеленім гаю: 

Ці поля і село над рікою 

Все життя пронесіть у серцях. 

Пригадайте колись, як весною 

Пахне рідний барвінковий шлях. 

Пам'ятаю я стомлені очі 

І твою материнську любов, 

За терпіння й недоспані ночі 

Мій уклін, рідна вчителько, знов. 

Учень 6.  Ми поспішаємо. 

У нас свої круги, 

Проблеми й клопоти — великі і малі. 

Спинімося, погляньмо навкруги — 

Крокує тихо осінь по землі. 

Які відтінки, барви, кольори — 

Неначе у казковому палаці, 

Пожовкле листя падає згори, 

Кружляючи в замріяному танці. 

Милуймося, бо швидко час мине, 

Бо завтра, як би цього не хотіли, 

Листок останній з дерева впаде І 

стане світ довкола чорно-білим. 

Пісня "Опада жовтий лист, опада". 

Учень 7.  Всі ми вам бажаєм щиро 

Довгих років щастя у життєвім вирі. 

І за виховання, за добру науку 

Ми цілуєм ваші ласкою щедрії руки. 

Учень 8.   Хай вас обминають болі і тривоги, 

Хай стелиться довга життєва дорога. 

Міцного здоров'я, злагоди в хаті, 

Щоб ви були щасливі, на добро багаті. 

Учень 9.   Спасибі вам, учителі, за душу відкриту, 

За ласку, турботу, любов, доброту. 

Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом. 

Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть, 

Хай щастям і сміхом наповниться дім. 

За ваші турботи — низький вам уклін! 

Пісня "День вчителя ". 

Учень 10.  Від будня до будня, від свята до свята 

Пісню і слово ви нам дарували. 

Ви — наші долі, ви — наші злети 

Ви нас лише доброму вперто навчали, 

Мами духовні, а чим же віддячимо? 

Учень 11.   Тим, що ми є. і 

 І тим, що ми значимо. 

Тим, що ми будемо. 

Тим, що ми створимо. 

 Тим, що збудуємо. 

Тим, що засіємо. 

 Нивою тою, яку ми розоремо. 

 Тим, що в житті ми своєму зуміємо. 

Ведучий 1.  Шановні вчителі. Багато почесних звань і відзнак у освітян: "Народ­ний учитель", "Заслужений учитель", "Відмінник народної освіти". І все-таки, мабуть, найвище звання — "Улюблений вчитель".

Тож бажаємо, щоб ви всі були удостоєні цього звання. 

Ведучий 2.  Життєва дорога хай повниться світлом, 

Цілющі джерела здоров'я дають. 

Вам многії літа з калиною й хлібом, 

Зозулі хай щастя й добробут кують. 

Хай діти цінують, хай люди шанують, 

Хай дім ваш наповниться щедрим добром, 

Троянди горять зачарованим цвітом 

І щастя зоря спочива під вікном. 

Ведучий 1.  З святом вас, дорогі вчителі!
Щастя вам. 
Здоров'я міцного. 
Чистих світанків. 
Сонячних ранків. 
Щастя без ліку. 
І довгого віку. 

Пісня "Спасибі вам!"

 

Авторство, на жаль, не встановлено

Джерело: http://valyakodola.ucoz.ru

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати журнал "Дніпро" Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").