Жіноче свято

Учитель.  8 березня – Свято Матері, яке відзначають люди всього світу. З перших днів нашого життя про нас турбується мама, бабуся, старша сестричка... За їхньою допомогою ми вчимося ходити, вимовляти перші слова. Якщо ми захворіємо, добра і уважна жінка – лікар – допоможе нам видужати. В дитячому садочку нас навчила багатьом веселим іграм вихователька. А коли ми пішли в школу, вчителька розкрила перед нами дивний світ знань.
8 березня – свято мам, бабусь і сестер, свято вчителів і шкільних подруг, це свято всіх жінок світу.
Привітайте і ви, діти, своїх матерів теплими словами, квітами, подарунками. 
Учні вітають своїх матерів і дарують їм подарунки.

Учень 1.
Нашим дамам в цей день весняний,
Шле привіт сама весна,
Дзвін струмочків і спів птахів,
Нам усім дарує вона.



Учень 2. 

Ми щиро вітаємо нашу учительку
Із світлим і радісним днем.
Бажаємо щастя, тепла і радості,
Сьогодні, завтра, на кожен день.

Учень 3.
Нехай для Вас сонце не згасає,
Нехай не віють в душу холоди,
Хай жито на столі і Бог на небі
Вас завжди рятують від біди.

Учні вітають класного керівника і дарують їй подарунок.

Учень 4.
І вас, наші гарні дівчатка,
Вітаємо з святом ось цим.
Хай мрії ваші крилаті
Здійсняться з приходом весни.

Учень 5.
Хай буде щасливою та дорога,
Якою в життя ви йдете.
Щоб материнська ласка, осторога,
Берегла від нещастя щодень.

Учень 6.
Щоб ви щасливими росли
У цьому бурхливому світі.
І щоб ранкові краплини роси
Вам дарували квіти.

Учень 7.
Бажаємо вам всього хорошого,
Що тільки є у цьому житті.
І щоб на небесах Мати Божа
Охороняла від злого вас у житті.
Хлопчики вітають дівчаток і дарують їм подарунки.

Учень 8.
Свята святих, живих жива надія,
Єдина в світі, дорога без меж,
Любов і віра, вічна мисль і дія, – 
Ти в нашім серці піснею живеш.

Учень 9.
З тобою ми щасливі і багаті,
Бо тільки ти ступаєш на поріг,
Стає тепліше і світліше в хаті,
Твоєї ласки вистача на всіх.

Учень 10.
Твоє життя не вишиєш в узорах,
Не покладеш на музику в словах.
Красива в щасті, нездоланна в горі – 
Була ти скрізь, усьому голова!

Учень 11.
Не заперечні нам твої закони,
І ми – твоя і поросль, і весна –
Несем любов і б’єм тобі поклони,
Бо тільки Мати гідна їх одна!

Учень 12.
Щасливий, хто рідну матір має,
Хоч зморшки вкрили вже чоло,
На світ спокійно споглядає,
Не знає, що то в світі зло.

Учень 13.
Для матері ти все дитина,
Хоч ти розрісся наче дуб,
Вона піклується тобою,
Хоч в тебе сивіє вже чуб...

Учень 14.
Ти все для матері дитина,
Ти ціль життя її і зміст,
Вона тобі вінки сплітає,
Для тебе досягає звізд...

Учень 15.
Вона все дбає, пам’ятає,
Готовить тисячі утіх,
Вона, як ангел-хоронитель,
Змете з дороги зло і гріх...

Учитель.  Мати – найдорожча і найближча кожному із нас людина. Від неї ми одержуємо життя. Вона вчить нас людських правил, оживляє наш розум, вкладає в наші вуста добрі слова. Образ матері опоетизований у віршах, оспіваний в музичних творах, прославлений у казках та легендах. Перше слово, яке вимовляє дитина, це слово “мама”.

Учень 16.
Є немало мам на світі,
Мами добрі, мами світлі,
Та одна є наймиліша.
Хто така? Скажу вам я –
Рідна матінка моя.

Учень 17.

Можна все на світі зробити:
Перетворити зиму на літо,
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу штурмом узяти,
Можна пройти крізь пустелі і хаші...
Тільки без мами не можна нізащо.
Бо найдорожче стоїть за словами –
В світі усе починається з мами. 

Учитель.  Наші учні інсценізували вірш Вієру “Мамо, чому?”.

Син.Чому у тебе у косі ясна
Забриніла раптом сивина?
Мати.  Од любові, од тривог, надій:
Ти ж один у мене, сину мій.
Син.  А в бабусі голова біліш –
То ж мене бабуся любить більш?
Мати.  В неї діти – доньки і сини –
Додають, сердешній, сивини.
Син.  Чом же тітка сива, як зима? –
В неї ж діток не було й нема? –
Мати.  Так синочку, біла геть вона,
Бо нудьгує цілий вік одна.

Учень 18.
Я прокидаюсь рано – і рано, хоч ще не встаю,
Тільки спросоння погляну, бачу матусю свою,
Мати – досвітня пташинка, з досвітку вік не зімкне,
Ходить по хаті навшпиньки, щоб не збудити мене.
Мати – то сонечко рідне, сонечко ясне, земне.

Учитель.  А зараз я прочитаю вам вірш А.Костецького “Домашній твір”, а ви, учні, скажете свою думку про головного героя вірша.

Вітько-бідак, страждає так, аж здригає ногами!
Він за столом, він пише твір “Я помагаю мамі”
Старанно олівець гризе та супить брови грізно,
Але нічого – хоч умри! – у голову не лізе...
Та ось тихесенько зайшла в його кімнату мама:
- Вітюнь, будь ласка, в магазин сходи за сірниками.
- Ідея! – вигукнув синок, а мамі: “Ну й морока!
Сама іди! Я твір пишу. Роблю важкі уроки.
І мама вийшла, а Вітько швиденько пише в зошит:
“Я в магазин завжди ходжу, коли мене попросять.
Хвилин за десять мама знов: з’являється у дверях:
“Вітюнь, картопельки начисть, а я зварю вечерю.”
- Сама начисть! – кричить Вітько, та так, що ледве лопне.
- Я твір пишу! Я зайнятий! Сама вари картоплю.
Виходить мама, а синок писати знов сідає,
“Я мамі сам варю обід, сніданок і вечерю…”
Радіє син: “Не твір, а люкс! Оцінка буде гарна!
І геть не думає про те, що він радіє марно!

Учні висловлюють свою думку про героя вірша і розповідають, як вони допомагають мамам.

Учитель.  Молодці, діти! А зараз давайте проведемо кілька конкурсів.


Конкурс перший.
В конкурсі беруть участь мама, її син (донька) і ще п’ять хлопчиків (дівчаток). Мама із зав’язаними очима (тільки на дотик) повинна впізнати свою дитину.
Конкурс другий.
В конкурсі беруть участь учень (учениця) класу, його (її) мама і ще кілька гостей свята. Хлопчик (дівчинка) із зав’язаними очима (тільки на дотик) повинен впізнати маму.
Конкурс третій.
На столі лежать три папірці із завданнями для мам і три – для дітей. Учасники конкурсу (мами і учні) беруть папірці і виконують завдання.
Конкурси проводяться по три рази.
Конкурс четвертий.

Учні по черзі дають відповіді на запитання. Якщо учень відповісти не може, його мама допомагає. 

Учитель.  Давайте поаплодуємо всім, хто приймав участь у конкурсах. А тепер я надаю слово класному керівнику …. (Заключне слово). Дякуємо всім, хто завітав сьогодні на наше свято.
Мати піде, в серці лишить рану – 
Заклинаю: бережіть маму!
Діти світу, матір бережіть!

 

Авторство, на жаль, не встановлено

Джерело: ukped.com

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати журнал "Дніпро" Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").