Учитель спокою не знає

Ведучий 1. Доброго дня вам, шановні вчителі! 

У першу суботу жовтня, у Вас професійне свято 
Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати. 
Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний 
Без нього життєва повість , не пишеться у людини. 
Немає свого він часу, життя його – тільки школа 
Учитель – це дружні класи , із радощами і болем. 
Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів, 
Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

Ведучий 2.  О, рідний, любий вчитель наш ласкавий, 
Дбайливий друг наш з юних літ. 
Ми вам слова принесли величаві 
І наш учнівський радісний привіт.

Ведучий 1.  В цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. І як заведено у вас спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.

Ведучий 2. Отже, тема уроку звучить так: „Учитель спокою не зна, учитель завжди у тривозі ”. 
Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння . Формувати загально навчальні навички. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.

Пісня на мотив „Зимний сон ” 
Якщо діти з самого рання, з квітами до школи спішать 
Значить вчителів своїх зі святом, будуть вони дружно вітать. 
На початку жовтня у неділю, вчителі святкують свій день 
І тоді для них не жаліють, добрих слів і гарних пісень. 
Приспів 
Вам за науку щиро вдячні, низький уклін від нас прийміть 
За всі проступки необачні, простіть ви нас, простіть. 
Найкращих успіхів в роботі, бажає щиро весь наш клас 
І з днем учителя вітаємо ми вас.

Ведучий 1.  Із року в рік вчитель продовжує себе в своїх учнях. Його думки, почуття щиро віддані дітям. Він працює на майбутнє. Образ улюбленого вчителя, доброго і вимогливого ми будемо пам’ятати все життя.

Ведучий 2. Сьогодні Ваше свято, а тому ми вшановуємо всіх тих, кого любимо і поважаємо. Хто вражає нас своїм обсягом знань? Хто завжди бажає нам добра? Кого ми часом ображаємо? Хто беззахисний перед невихованістю, неосвіченістю, агресивністю? Так, це ви, дорогі наші.

Ведучий 1. Вчительська доля – мудрістю вкрита, 
Дзвенить вона сміхом дитячих сердець. 
Вчительська доля – дощем раннім вмита, 
Вона для людей буде вічним взірцем. 
Вклонімося низько вчительській долі 
І шану святу крізь віки пронесем 
Серця подаруєм в дитячих долонях 
І щедру любов принесем.

Пісня на мотив „Погода в доме” 
Какой урок, куда бежать с журналом, 
Собрать ли деньги иль писать отчёт? 
Всегда улыбка на лице усталом, 
Все нипочем, такой уж вы народ. 
Припев 
Главней всего у вас работа, 
А всё другое – на потом, 
Лишь об одном у вас забота, 
Учить детей примером и добром.

Ведучий 2. Дорогі вчителі. Дозвольте довести до вашого відома деякі дані соціологічного дослідження нашої школи: 
• Загальна кількість вчителів…
• Із них … представників жіночої статі, а … - чоловічої, що свідчить про дискредитацію чоловіків в народній освіті; 
• Середній вік нашого педколективу - … 
• А загальний стаж роботи - … . Це ж скільки за цей час можна було б виростити свиней, скільки скоптити курей та продати їх в Москві, або надоїти молока! 
• За 140 років існування нашої школи розбито вікон – 127, причому два з них уже в цьому році, розквашено носів – 94, набито синяків – 326, викурено цигарок в перерахунку на кожного вчителя - 283. 
• За цей рік ви сказали «Добрий день» більше 7 тисяч раз, а почули у відповідь лише 917 раз.

Ведучий 1.  А ще ми подумали, що, можливо, наших вчителів, як і звичайну людину, цікавить майбутнє, тому придбали газету «Вечірні Черкаси» із астрологічним прогнозом на цей тиждень. 
(Розгортає газету) Отож, якщо серед вас є : 
Овни, то у вас можливі проблеми зі здоров’ям, тому кожного ранку проводьте пару годин у позі лотоса. А на роботі можете подрімати, тільки не забувайте зосереджено зсунути брови, тримаючи в руках журнал і крейду, якщо вам вдасться її знайти в школі. 
Тільці. В стосунках з завучем у вас почнеться новий етап, коли в кожному класі виявите по кілька двієчників. 
Близнята. Чекайте постійної навали інспекторів райвно, завуча, батьків, їхніх друзів та сусідів. Для них можете скласти графік відвідувань. Але за окрему плату у вигляді щорічної премії можете пропускати без черги. 
Раки. Стримуйте емоції на уроках, інакше вони звільняться і розбіжаться по класу. На їх шум може завітати директор, що негативно вплине на стан здоров’я здорової вашої зарплати. 
Леви. Фінансові проблеми найкраще вирішувати шляхом позичання грошей у знайомої профспілки. Якщо її не виявиться дома, можете сміливо не вчити на завтра уроки історії. 
Діви. У спілкуванні з учнями виявляйте підвищену агресивність, аби вас першим не образили. 
Терези. Займіться гімнастикою на вашому городі. Подихайте свіжим повітрям біля забійного цеху. 
Скорпіон. Дайте відпочинок язику. Стримуватись буде нелегко, а тому і не стримуйтесь. Колеги вас вірно зрозуміють і самі підкажуть, коли замовкнути. 
Стрільці. Чергове осіннє підвищення цін та невиплата зарплати вплине на ваші справи. А тому не свистіть у класі, бо не буде грошей. 
Козероги. Головне для вас зараз – спокій і ще раз спокій. Тому забудьте про все, візьміть лікарняний і спостерігайте, як росте домашній кактус. 
Водолій. Якщо відчуєте наближення завуча під час проведення уроку, негайно сховайтеся в іншому класі і почекайте поки вона розважатиме учнів. Не забудьте подякувати її за це на перерві. 
Риби. Ваша творчість і ініціатива неприпустима. Інакше навісять справ більше, ніж ви зможете зробити за час, що залишився до пенсії.

Чути стукіт у двері. З’являється листоноша Пєчкін.

Пєчкін.  Шановні, прошу уваги. Для вас є термінова телеграма із районного відділу освіти. 
Телеграма 
У зв’язку з тим, що педколектив школи замучив учнів їхніми обов’язками, наказую: 
1. Розклад уроків відмінити. Хай учні самі вирішують, коли і на які уроки їм ходити. 
2. Передати ключі від школи і секретарку … у спільне користування всіх учнів. 
3. Із фонду благодійних внесків виділити кошти на відшкодування в десятикратному розмірі матеріальних збитків ученицям 9-11 класів за ацетон, що вони витратили на стирання лаку з нігтів. 
4. Вчителям школи відшкодувати моральні збитки учням за пропуски дискотек та не відвідані походи в бар через написання творів і рефератів, лабораторних робіт і море сліз пролитих у пошуках творів української та зарубіжної літератури. 
Підпис: заврайоно ….

Ведучий 1.  Найкраща школа – …, її нікому не забути 
Бо тут працюють з року в рік, натхненні, творчі й мудрі люди.

Ведучий 2.  Чудова школа, як ніде, поглянь навкруг, спитай усюди, 
Вам скажуть учні і батьки: працюють в ній найкращі люди.

Пісня „Пісня про вчительку ”

Ведучий 1.  А наше свято продовжується. Вас прийшли привітати представники самої знедоленої частини учнів – учительські діти.

Учень1. Ми прийшли до вас на свято, не займем часу багато 
Хочем тільки привітати, сокровенне вам сказати.

Учень 2. Любі мами, любі тата, зичим витримки багато 
Як же вам допомогти, нерви ваші зберегти. 
Бо шкільна ваша робота – це не головна турбота 
Головне – диктує час, треба думати й про нас. 

Учень1.  Мама вчителька?! -- Щасливий! Всі так заздрили мені. 
Коли з мамою до школи, ми ходили день при дні. 
Та яке там щастя, звідки? Все не так, як у людей! 
І не заздрити – жаліти, треба вчительських дітей. 

Учень 2. Спробуй в класі ворухнися, чи з уроку утечи, 
Не дай Боже запізнися, - знають враз про все батьки. 
Що всім можна – тобі зась, не послухавсь – начувайсь. 

Учень 1. Ввечері лягаю спати, прошу казку розказати, 
Як всім дітям перед сном, де там? – мама за столом! 
Пише, пише, щось листає і на мене не зважає, 
А що скаже я вже знаю: «Плани тільки допишу, 
І практичні перевірю, все що хочеш розкажу»-- тільки я уже не вірю. 
Мовчки в ліжко я лягаю, покручуся й засинаю. 

Учень 2.  А вві сні мама бачиться мені: лікарем, кондитером, тільки не учителем. 
Ось тому кричати мусим і звертатись до людей: 
СОС – рятуйте наші душі,-- бідних вчительських дітей.

Ведучий 2. Хто кожен день, кожну годину, кожен час 

Віддавшись нелегкій повністю роботі 
Живе лиш думкою про школу і про нас 
Завжди за все і всіх в турботі? 

Ведучий 1.  Наші найщиріші побажання директору школи. Вітаємо вас, шановний Григорій Дмитрович, зі святом.

Ведучий 2. Особі такій – побажання сердечні, аби не боліла йому голова, 
Аби в нього сили хватало й здоров’я, і школа найкраща в районі була. 
Збувались щоб вчасно всі задуми й мрії, щоб в школі життя вирувало весь час. 
Щоб більше досягнень було, більше дії – прийміть ці вітання від нас.

Ведучий 1.  А зараз ми хотіли б вручити пам’ятку для вчителів директору школи. Хай висить вона на по-чесному місці - в учительській. 
Читають, а потім вручають директору.
Учителю, запам’ятай!
1. Директор правий. 
2. Директор завжди правий. 
3. Якщо директор не правий – дивись пункт перший. 
4. Якщо ти не правий – значить ти не директор. 
5. Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не запізнюється, а затримується на діловій зустрічі. 
6. До кабінету директора можна зайти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету – тільки з його.

Ведучий 2.  Дорогі вчителі. Я думаю, що після такої серйозної розмови прийшов час фізкультхвилинки, так як всі ви втомились. Право провести з вами невеличку розминку надається відомому учневі школи …

Фізкультхвилинка 
Для показової розминки потрібно троє бажаючих. Той, хто швидше й правильно виконає завдання – отримає приз. 
Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились, 
Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать. 
А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять. 
Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували. 
Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать. 
Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

Пісня «Веснунки»

Ведучий 1.  Учителю – яке прекрасне слово! Багато хочеться мені сказать. 
Але про те я поведу тут мову, що вчителів потрібно шанувать. 
Повинні бути вдячні ми довіку, за їхню віру, ласку і тепло, 
За те, що розуміли нас, любили, за допомогу, чуйність і добро.

Ведучий 2.   За ті знання, які ви нам давали, за те, що часто , як і ми були дітьми, 
Любити землю й матір нас навчали, щоб ми росли хорошими людьми. 

Ведучий 1.  Завучу побажання 

Щасливий директор, коли в нашій школі 
Розумний і добрий його замісник. 

Отож ми сьогодні окремо вітаєм 
Ту, в кого турбот, крім уроків, гора! 
Спасибі вам треба сьогодні сказати, 
Вклонитись низенько, прийшла вже пора!

Ведучий 2. Загинули б люди, повірте, без мови 
Бо як би вони спілкуватись могли? 
Якби говорити не вміли й читати 
То дикі, печерні ще й досі були б... 
Я мовників всіх красномовно вітаю 
Із святом вас, любі мої вчителі 
Хай в день цей прекрасний на диво розквітнуть 
Всі квіти чудові моєї землі. 
Наші вітання вчителям української мови та літератури

Ведучий 1. Рученьки терпнуть, злипаються віченьки, 
Боже, як хочеться спать! 
Так мені ж треба оту зарубіжную 
Зранку до ночі читать! 
Все переплуталось в бідній голівонці: 
Гамлет, Марія, Ремарк. 
”Красное”, ”Черное”, ”Белая армия” 
И той Лаурин Петрарк. 
Вчителів зарубіжної літератури і російської мови – вітаємо!

Ведучий 2.  Кажуть, школа споконвіку - то є храм науки 
Та до чого всі знання, як не вміють руки, 
Щоб зростали не ледачі учні, а старанні 
Є хороший їм урок – трудове навчання. 
То ж вітаю вчителів, що не тільки знають, 
А й уміють все робити, і других навчають!

Ведучий 1.  Інформатика – наука всім потрібна нині, 
То ж купіть, батьки комп’ютер донечці чи сину. 
Ну звичайно, учнів вдома ще комп’ютери не ждуть, 
Та освоїти науку можна в школі, прямо тут! 
А вітання красне й щире вчителю чудовому, 
Я бажаю йому вдачі, завжди буть здоровому. 
Буть веселому, щоб щастя усміхалося завжди, 
А у школі й першокласник, щоб з комп’ютером „на ти”! 

Ведучий 2. Щоб юнаки зростали, мов орли 

І першу допомогу, щоб дівчата вам подать могли, 
Існують ДПЮ і медицина, 
І це важливо для майбутньої людини

Ведучий 1. В школі є така посада – це вигадник і новатор, 
Невгамовний весь в роботі педагог-організатор. 
Скільки справ завжди у неї, скільки творчості й горіння! 
І вона таки уміє передати дітям вміння. 
Побажаємо ще вищих досягти висот зіркових, 
Щоб про школу нашу рідну слава ринула повсюди 
Щоб і в Києві й Черкасах про роботу чули люди.

Гра «Урок» 
За 2 парти посадити 4 учителів.

Ведучий 1.  240 довгих днів ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. І це саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже хочеться піти на дискотеку, відвідати бар, чи пройтися ніби ненароком по вулиці, де живе кохана. І лише один день, ради якого стоїть терпіти такі муки – це сьогоднішній. Сааме в цей день ми маємо можливість безнаказно запитати вас, перевірити, а чи знаєте ви самі те, що учите нас. 

Ведучий 2. Тому ми зараз перевіримо вас, як ви знаєте математику. Я запропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте. Тому слухайте уважно, повторювати двічі не буду: 
трамвай вийшов із депо у 6 годин ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири , а вийшло 2. Ось і вся задача. Тепер, той із вас , хто уміє добре рахувати, хай дасть відповідь на нескладне питання: скільки всього було зупинок? (5)

Ведучий 1. Продовжимо тестування. Наступний урок – урок зарубіжної російської мови. Спробуйте хором продовжити цей ряд, наприклад: плот – плоты, крот – кроти і так далі. Отже: житель – жителі, любитель – любителі, учитель – учите… (учителя!) 
читати – читаю, свистать - … (свищу) 
бросать – бросаю, кромсать – кромсаю, кусать – кусаю, писать - … (пишу) 
Коза – козёл, оса --….

Ведучий 2. І знову – математика.

Задача №1.5 землекопів за 5 годин викопують 5 метрів канави. Скільки землекопів за 100 годин викопають 100 метрів канави? (5)

Задача № 2.Хліб у нашому магазині, що коштував 1 гривню, подорожчав на 10%, а потім подешевшав на 10%. Яка ціна тепер у хліба? (99 коп.)

Ведучий 1. А ми продовжуємо наші побажання.

Ведучий 2.  Вчителям початкових класів: 
Бажаєм вам, щоб дітвора щороку в школу прибувала, 
Щоб із дитячого садка таблицю множення вже знали 
Завжди щоб добре без проблем ішов процес педагогічний 
Щоб не жаліли ви за тим, що в вас турбот багато вічно. 

Ведучий 1. В школі нашій вже віддавна, скільки школі нашій літ 
Стільки разом і існує, чарівний книжковий світ. 
Стріне там бібліотекар, допоможе все знайти, 
Звідти вже ніхто не зможе в клас без книжечки зайти. 
То ж вітання теплі й світлі, тій, хто книгу знайде вам. 
Провести урок зразково допоможе вчителям.

Ведучий 2.  В школі ми вчимо різні мови, навіть ближчим став кордон 
Стало рідним дітям слово: «Гутен так! Привет! Пардон!». 
Іноземна дивна мова так потрібна зараз всім 
Особливо – в цих умовах, особливо – молодим!

Ведучий 1.  «Хімія – наука віку»,- пам’ятаєм кожну Мить. 
Так вже травлять всі Людину, що не знаємо що робить. 
Хто з вас хімію не знає, і не поважає 
Той у грудях, либонь, не серце, а лиш осмій має!

На мотив пісні «Розпрягайте, хлопці коні».
Ведучий 2.  Розпрягайте, хлопці коней, та й лягайте спочивати 
А я піду в нашу школу, географію вивчать. (2 рази) 
Раз, два, три, калина, 
Не одна у нас дівчина 
Географію вела… 
Знаю я уже на карті, де породи відшукать, 
І де гори і рівнини, зможу теж вже показать! 
Раз, два, три, рівнини, 
Молодці у нас дівчини… 
Хто? Марусі? – Ні! – Марини! (2 рази) 
Географії нас вчать!

Ведучий 1.  Спасибі скажем фізкультурі, за те, що в нас вже сила є 
Що нам, незграбним ведмежатам, красу і грацію дає! 
Дорогі наші фізкультурники! У п’ятому класі ми з вами стали на старти, а сьогодні вже добігаємо до фінішу. Ми віримо, що переможемо всі труднощі. А разом з перемогою ви також залишитесь в наших серцях.

Ведучий 2. В далеке минуле і мандри прекрасні 
В сучасні події, дебати щодня. 
Учитель історії – маг і оракул 
Бо дуже важливі дає він знання! 
Історичку гречно зі святом вітаю, 
Спасибі за вічний учительський труд! 
Ох ти, історіє, хто тебе знає? 
Де ті витоки, де джерело? 
Бо вже й книжок тих толкових немає, 
Що ще в роки застою Були!

Ведучий 1.  На землі усі потрібні – і великі і малі… 
І Людина й комашина – всі ми діти на землі… 
Тож вітаєм педагогів, тих сьогодні з святом, 
Що доводять на уроках, що Земля – нам мати.

То ж біологам бажаєм від душі сердечно, 
Щоб жилося всім на світі мирно і безпечно. 
Щоб усі уроки ваші, як себе любили 
І з домашнім завданням на урок ходили!

Ведучий 2. Я фізиків радо сьогодні вітаю 
Цікава наука про Всесвіт і світ. 
А скільки законів, обчислень усяких! 
І всі пам’ятати і знати всі слід. 
Спасибі від учнів за ваші уроки 
І щирі вітання із святом для вас 
Нові вам закони відкрити бажаю 
Хай буде в житті лише зоряний час!

Ведучий 1. Міняється все, що в людини довкола, 
Та світ є незмінний – світ точних наук. 
То ж я математиків красно вітаю 
За ріки із формул на дошках з-під рук. 
За те, що задачам , важким теоремам 
Щодня їм доводиться учнів учити 
Комусь таки треба. Без цифр і без формул 
В сучасному світі не можна прожити. 
Мої побажання вам строгі і точні 
Щоб учні розумні Були всі підряд 
Мізки щоб у них – наче той калькулятор 
І в кожного творчий плюсовий заряд. 
Сьогодні спочиньте, хай пісня хороша 
Для вас в цю хвилину сердечно звучить. 
Бо знаємо ми точно, із піснею легше 
І вам, математикам, в світі прожить. 

Пісня

Ведучий 2.  Закінчення 
Тепер вже останнє слово моє 
Бо в мене бажання для вас головне. 
Хай красною буде учительська доля, 
Щоб добре всім вам працювалося в школі. 
Рятує хай ангел-спаситель всіх вас, 
Щасливі й здорові Були щоб весь час. 
Хай мрія прекрасна веде вас в життя, 
Щоб ладилось все і велось до пуття. 
Живе хай надія у ваших серцях, 
Натхнення і творчість дає без кінця, 
Не зникне хай віра в Казки й чудеса, 
Хай будуть із вами Любов і Краса.

 

Авторство, на жаль, не встановлено

Джерело: http://mirvol.at.ua

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати журнал "Дніпро" Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").