Новорічне шоу

(На сцену під музичний супровід виходить ведучий.)

В е д у ч и й. Bay, як тут гарно, а яка ялинка!

(Звучить ритмічна музична заставка, і на сцену, стильно одягнена, піднімається ведуча. Ведучий одягає окуляри)

В е д у ч и й. А скільки гарних дівчат!

В е д у ч а. Не розумію, чому це ти окуляри надягнув?

В е д у ч и й. Щоб не осліпнути від дівочої краси.

В е д у ч а. Ну, сьогодні ти не один будеш споглядати таку красу, тому окуляри можеш зняти, бо не всі стріли Амура будуть направлені на тебе. А зараз нам пора вже починати наш виступ, глядачі вже зачекалися.

В е д у ч и й. Добрий вечір, любі друзі, всіх вітаєм в цій окрузі.

В е д у ч а.

Вітаю всіх, хто прийшов у цей зал,

На веселий новорічний карнавал.

В е д у ч и й.

Сьогодні весело у нас,

Ми Новий рік стрічаємо.

Усіх, хто в залі є в цей час...

В е д у ч и й  і  в е д у ч а (разом). Ми з радістю вітаємо.

(Під музику, не поспішаючи, виходить К а п о с н и ц я в модному наряді.)

К а п о с н и ц я. Чого галасуєте, як на Майдані? Вибори вже давно закінчилися. Що, не чекали мене?

В е д у ч а. Хто тебе сюди запросив? Іди звідси, не зривай нам свято.

К а п о с н и ц я. Я сама себе сюди запросила. (Оглядає зал). А чого це тут стільки народу, може, гуманітарну допомогу дають? (Кричить) Хто крайній?

В е д у ч и й. Та хто ти тут така?

К а п о с н и ц я. Чи в тебе, любий, не всі вдома? Ти не пригадуєш, хто я? Перед вами незрівнянна суперкрасуня. переможниця номінації: «Міс підлість-20__», лауреат конкурсу «Безголосся-20__», «Міс Капосниця-20__».

В е д у ч и й. Тільки різних капостей нам не вистачає.

К а п о с н и ц я. Я не різна, я — найкраща. Дозвольте, незрівнянний ведучий, запросити вас на танець.

В е д у ч и й. Вибачте, шановна, та зараз ви зриваєте в ефірі нашу передачу.

К а п о с н и ц я. Передача? Це — цікаво. Справжня зірка готова до виходу в ефір! (Вибігає на сцену і бере мікрофон).

В е д у ч и й. Ну, ти мені вже набридла. Охороно, виведіть її.

(Звучить сирена, підходять двоє охоронців і під руки виносять Капосницю, яка пручається й говорить: «Ну, Леопольд, ну, подлий трус, ти в мене ще пожалкуєш».)

В е д у ч а. Нарешті вона пішла! Ну що ж, сьогоднішнє новорічне дійство ми вирішили провести у вигляді музичного шоу.

В е д у ч и й. Попереджаємо, що у нас буде багато цікавих гостей. Отже, не переключайтеся, залишайтеся з нами. А зараз — реклама.

(Звучить фрагмент пісні групи «Абба» «Money, money».)

В е д у ч а. Спонсор програми — банк «Дірка від бублика», пропонує вигідно розмістити ваші кошти у наш банк. Вкладайте 1, 2, 3 тисячі гривень і отримуйте 5, 6, 7 дірок від бублика. Наш телефон на ваших екранах.

(Дівчина проносить вивіску з написом: «000-00-00».)

В е д у ч и й. Кохання... Це почуття хвилює всіх, від малого до великого. Перші ще його не пізнали, а другі вже встигли в ньому розчаруватися. Та наша гостя знає про кохання багато, більше того, вона вміє приворожити і на картах бачить долю закоханих. Зустрічайте, провидиця Ліліана.

(Під повільну загадкову мелодію виходить провидиця і танцює танець.)

П р о в и д и ц я. Зараз розкину карти і всю правду скажу: на кому милий жениться, на кому серце спиниться, що і коли скоїться, на чому серце заспокоїться.

(Підходить по черзі до гостей, пропонує витягти карту і кожному пророчить.)

П р о в и д и ц я. Через добу чекає келих шампанського з дамою серця. В новорічну ніч познайомишся з чирвовим валетом. Тузи падають, багатим будеш. Продаси картоплю і кабанчика, на базар поїдеш. Бачу в новому році казенний дім, багато людей і твоє весілля.

(Провидиця співає пісню «Ежедневно меняется мода».)

В е д у ч и й. Наступні гості не менш шановані, вони вже встигли завоювати наші серця.

В е д у ч а. Зустрічайте героїнь «Кривого дзеркала» — «новых русских бабушек».

Сценка 1

(Виходять бабки зі шваброю, віником, відром, дзвенить шкільний дзвоник. Назустріч бабкам вибігають учні, які вибивають з рук їхні реквізити.)

Ц в е т о ч е к. Коридор во время перерви — зона високого ріска. Дєті — татаро-монгольская навала, зітруть з лиця землі — мокрого місця не зостанеться. (Починають прибирання і ведуть діалог.)

М а т р о н а. Слиш, Цвєточек, Петросян як взнає, шо ми, звьозди, поли моєм — не одобрить.

Ц в є т о ч е к. Так тебе ж за язик ніхто не тягне.

(Матрона наштовхується на банку з написом: «Коректор оцінок».)

М а т р о н а. Ну шо за діти пішли? Стільки розплодилося вундеркіндів, шо не встигаєш прибрати (Відкриває банку, нюхає, відсахується). Цвєточек, ану нюхни, шо за пятновиводітєль.

Ц в є т о ч е к (нюхає). Нє, не знаю. У мене з хімії більше тройки не було, я фізкультуру любила.

М а т р о н а. То-то. я думаю, чого ти така тоща.

Ц в є т о ч е к. На себе подивись.

М а т р о н а. А шо тут дивитись. У мене в школі і фізкультури не було, бо без мата не можна лазити по канату, а я отлічалась високою культурою проізношенія.

Ц в є т о ч е к. Хватить тарабанити, пішли краще учительську помиємо.

(Голос за сценою: Перенесемося в затишну фешенебельну учительську).

Сценка 2

(На сцені — дві фігури: молодої вчительки і досвідченого вчителя. Бабки продовжують прибирання.)

Ц в є т о ч е к. Я вчора свого внука інглішу вчила, а він ні в какую. Я йому й кажу, шо ним аж півсвіту розмовляє, а він мені: «Тобі шо, мало?»

М а т р о н а. А я свого історії вчила. От він мене і пита: «Хто по національності Адам і Єва?». А я йому і кажу, що цигани, тільки вони бігають голі й босі, їдять одне яблуко на двох і при цьому кричать, що вони в раю.

Ц в е т о ч е к. Треба спасати наших дітей від цієї науки. Он, дивись, шо ця наука з людями робить (Показує в бік фігур учителів). Ось, новенькая, старається, до діток тягнеться, а їй би на свіданія. Ой, що це? (Заглядає через плече учителя і читає). Коля — 100, Пєтя — 200, Ваня — 300.

М а т р о н а. Що, зарплата?

Ц в є т о ч е к. Нє, техніка читання.

(Матрона підходить до фігури досвідченого учителя.)

М а т р о н а. Так, шо тут? (Читає, збиваючись) Написати твір-мініатюру на 20 сторінок на тему: «Розвиток критичного сюрреалізму в творчості сучасних письменників з використанням аналітико-синтетичного способу та дедуктивно-індуктивного методу в світлі діалектико-матеріалістичного підходу до вивчення творчості в дусі реалістично- феміністичного бачення».

(Цвєточек стоїть з відкритим ротом і хреститься.)

Ц в є т о ч е к. Спокійно, Матрон, счас ми їх маленько приберем, і вони знов стануть нормальними людьми.

(Звучить повільна музика, бабки підходять до фігур учителів, опускають їм руки, стирають пил, поправляють зачіску, одяг і виносять.)

В е д у ч и й. Не переключайтеся, побачимося після реклами.

(На сцені двоє учнів: ведуча та учень, що витирає оцінки в щоденнику.)

В е д у ч а. Андрій старанно тер оцінки в щоденнику гумкою. (Андрій показує дірку в щоденнику.)

В е д у ч а. Після того, як він спробував наш коректор (показує банку з написом «Коректор оцінок»), батьки його більше не сварять. Ви ще трете? Тоді ми йдемо до...

Р а з о м. Вас!

В е д у ч а. А наступних героїв представляти не треба, вони зроблять це самі.

(Під пісню «На морском песочке» виходить Попандопало.)

П о п а н д о п а л о. Я — Попандопало из Одессы, Только єто, друзья, не для пресі. Ві же знаєте, все о’кей, Я — известный диск-жокей.

В е д у ч а. Шановний пане Попандопало, що змусило вас обрати таку незвичну професію?

П о п а н д о п а л о. И куда, скажите, мне біло деваться, когда банду, ой, шайку, пана Грициана Таврического того, бац, бац, разбили, как шведа под Полтавой? А талант — его же под тельняшкой не скроешь. (До музкерівника.) О! Коллега! Ті, што. на клавиши давить умеешь? Покажи, композитор. А про Марусю знаешь, а то ета балалайка все знает, а про Марусю — нет. 

(Співає пісню «На морском песочке», а тим часом виходить Маруся і сідає біля Попандопало, після закінчення пісні з-за сцени чути голос.)

Г о л о с і з-з а с ц е н и. Попандопало! Шухер! (Попандопало тікає.)

М а р у с я. Що ж ви мене, Ваня. так скоропостіжно кидаєте кожен раз?

Коли вас, Ваня, перший раз приніс прибій,

То народився в нас Андрій.

А як тікала шайка ваша,

То появилась у нас Маша.

А як драпали за Дніпро,

То народився в нас Петро.

А після кримського дебошу

Появився в нас Сірожа.

А ще Микола є і Настя.

А коли ще ця облава,

То. вже певно, буде Клава.

(Маруся виходить, плачучи.)

В е д у ч и й. Щойно нам передали екстрене повідомлення.

В е д у ч а. Капосниця вкрала Діда Мороза, включаємо відеосюжет.

(Виходить Капосниця.)

К а п о с н и ц я.

Ви получите дідулю. вам його недовго ждать,

Дуже люблю старі пісні, треба тілько поспівать.

В е д у ч и й. Що ж. ти маєш на увазі нашого наступного героя?

К а п о с н и ц я.О! Yes. yes. Оце чоловік! А як співає! Договір — дорожче грошей. Обіцяла — все олрайт.

(Музична заставка — звук гелікоптера.)

В е д у ч и й. Наші агенти передали, що скоро Дід Мороз буде на місці. 

(Всі учасники по черзі декламують побажання.)

В е д у ч и й 1. З Новим роком, любі друзі, ми вас всіх вітаємо.

В е д у ч и й 2.  І найкращого у світі щиро побажаємо.

В е д у ч и й 1. Щоб у вашім домі світлім квіти розцвітали.

В е д у ч и й 2. Щоби дні ваші прийдешні ще кращими стали.

Ц в е т о ч е к. Щоб були ви до ста літ молоді і гарні.

М о т р о н а. Щоб травою заросли стежки до лікарні.

П о п а н д о п а л о. Неба безхмарного. Щастя безкрайнього.

М а р у с я.

Долі щасливої, доньки вродливої.

Сина чубатого.

Тестя багатого.

К а п о с н и ц я.

Я вам скажу дуже просто:

Не валяйте дурака.

П р о в и д и ц я. Більше грошей заробляйте, й буде жизнь в нас...

В с і. Ось така!

(Звучить пісня В. Сердючки «Новогодняя».)

 

Авторство, на жаль, не встановлено

Джерело: http://kuncevo.ucoz.ru

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати журнал "Дніпро" Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").