Промайнули десятиліття 

Звучить святкова музика

1-й ведучий. 
Добрий день вам, любі друзі, 
Та якщо вже мова в нас про те, 
То нехай він дійсно добрим буде, 
Хай усім нам радість принесе. 

2-й ведучий. 
День сьогодні такий незвичайний, 
Сонце встало умите в росі, 
Знову дзвоник скликав до школи 
І на свято зібрались усі. 

1-й ведучий. Так, дійсно, сьогодні святковий день, урочистий вечір, вечір зустрічі з випускниками. 

2-й ведучий. І сьогодні через ЗО, 20, 10 років до нашого залу їх кличе своєю чарівною музикою шкільний дзвінок. 

(Діти дзвонять. По черзі запрошуються до зали випускники. Їх заводять учні 1—5 класів. Під музику вальсу виходять до танцю).

1-й ведучий. 
Як пташки всі гніздо покинули 
У  п’ятнадцять безмежних літ, 
І сміливо усі полинули 
У широкий безмежний світ. (Діти танцюють). 

1-й читець. 
Минуле не вернуть, не виправить минуле. 
Вчорашнє — ніби сон, що випурхнув з очей. 
Як луки навесні ховаються під мулом, 
Так криється воно платами днів, ночей. 

2-й читець. 
Але воно живе — забуте й незабуте, 
А час не зупиняється, а молодість біжить. 
І миті жодної не можна повернути, 
Щоб заново, по-іншому прожить! 

3-й читець. 
Ще в дитинстві ти ходив у трави, 
У гомінливі, трепетні ліси, 
Де дуби мовчали величаво 
У краплинах ранньої роси. 
ЗО, 20, 10 років пролетіли з того часу, 
Як для вас у школі дзвінок останній продзвенів. 

2-й ведучий. Раді вітати дорогих гостей у нашій залі. Промайнуло десятиліття з того часу, як для вас продзвенів останній шкільний дзвоник. Сьогодні він скликав ваші серця на зустріч однокласників. 

1-й ведучий. Шановні гості-випускники, надається слово для привітання директору школи.

(Виступ директора). 

2-й ведучий. Школа — дорогий і близький дім для кожного, хто в ній навчався. Цей дім навіки залишається у пам'яті, адже тут промайнули найкращі роки життя — роки безтурботного дитинства. І навіть через багато літ, коли пригадається школа, дивний промінь торкнеться наших вуст і очей, як сьогодні ваших — дорогі гості. 


1-й ведучий. ЗО років — багато це чи мало? І багато, і мало. ЗО років промайнуло з того часу, як закінчили нашу школу і полетіли у широкий світ її випускники, а нині — це чарівні, тендітні жіночки, і солідні чоловіки. Тож давайте ближче познайомимося з ними, попросимо їх розповісти про себе, про те, що відбулося в їхньому житті за ЗО років. 

(Слово випускникам).

2-й ведучий. 
Двадцять літ із тих пір промайнуло, 
Двадцять літ, двадцять весен і зим... 
І ви знову сюди повернулись, 
Щоб зустрітися у залі оцім. 

1-й ведучий. Я думаю, ви здогадалися, що випускники передають естафету знайомства випускникам. Отже, шановні гості, просимо вас розповісти, що приніс вам такий, зовсім маленький період 20 років життя після шкільної парти? 

(Розповідь випускників).

2-й ведучий. 
Десять років, як розправили ви крила; 
Десять років, як залишили свій клас; 
Десять років, мов хвилина пролетіли, 
І сьогодні ми вітаємо вас. 
Вітаємо і хочемо ближче познайомитися із вами, почути, що відбулося за ці короткі десять років. 

(Розповідь випускників).

2-й ведучий. А я, в свою чергу, хочу познайомити вас з нинішніми випускниками_____року. 

Отже, ми з вами познайомилися, то, я думаю, що і розмова у нас буде теплою, дружньою, невимушеною. 

1-й ведучий. Сьогодні в такий день ми не можемо не згадати тих, хто навчався і працював у стінах нашої школи, ваших однокласників, яких, на превеликий жаль, нема сьогодні серед нас. 
Вшануємо пам'ять померлих хвилиною мовчання. 

1-й читець. 
Перша вчителька 
Добра, терпляча, 
Наче мама була нам малим, 
А любов її щира, гаряча 
Зігрівала сердечко усім. 

2-й читець. 
Пам 'ятаєте і зараз крізь роки 
Перші труднощі, гарний ваш клас, 
І веселі, цікаві уроки... 
Як же швидко пролинув той час. 

3-й читець. 
Ви малі на лінійці стояли, 
А в очах і цікавість, і страх! 
У ручках квітів букети тримали, 
І тремтіла тривога в серцях. 

4-й читець. 
А вона, як та фея, і добра, і мила 
Усміхнулася лагідно вам; 
Як же щиро вона вас любила! 
Клас завжди хвалила батькам. 

2-й ведучий. Перша вчителька. 
З її іменем приходять до нас спогади про школу і через рік, і через десять літ. Ніжна, добра, щира вона, як мама для всіх нас. 

1-й ведучий. Зустрічайте — перша вчителька випускників. 

(Слово надається першій учительці випускників).

1-й читець. 
Які терплячі, все-таки, 
ті класні всі керівники. 
Якусь ідею подавали, 
ходити в школу заставляли. 
А ще до пізньої пори робили з вами вечори. 
І непомітно вчили вас добру, 
порядку кожен раз, 
І стільки вистачило сили: 
людей порядних з вас «ліпили». 
І поміж іншими людьми хороші, 
чесні стали ви. 
Несли вам серце на долоні, 
ну а в самих сивіли скроні. 

2-й ведучий. Я думаю, ви здогадались, що зараз я надам слово класному керівнику.

(Виступ класного керівника). 

1-й читець. 
Коріння наше — це земля-основа, 
І пісня, й думка, й вишитий рушник. 
Джерельна мова, рідна світанкова, 
І в синім небі журавлиний крик. 

2-й читець. 
Щоб мудрим буть — багато треба знати, 
Читать книжки і мови всі вивчать, 
І брать знання, які де можна взяти, 
Лиш мови рідної не забувай. 

2-й ведучий. Українська мова — наша рідна мова. А читали її нашим випускникам ...

(Виступ учительки). 

1-й читець. 
Найдавніша на планеті 
Між наук цариця, — 
Математика — ти наша 
Вірна помічниця. 

2-й читець. 
І сувора, й солов’їна 
Математика-країна. 
Праця тут іде завзята, 
Вмій лиш спритно рахувати. 

1-й ведучий. Математику у наших випускників викладали ... І зараз вчителю слово.

 (Виступ вчителя).

1-й читець. 
У школі вчили різні мови. 
Стало рідним дітям слово: 
«Гутен таг! Привет! Пардон!» 

2-й читець. 
Коли риночна система 
Завоює увесь світ... 
Ах, чого було не вчити 
Іноземну стільки літ! 

2-й ведучий. Іноземну мову читали в наших випускників ... 

(Виступ вчителя).

1-й читець.

Якщо теорія фізична вам відома, 
Закони фізики ви знаєте на «5». 
Ідіть у світ і не сидіть удома — 
Вас світова наука буде ждать! 

1-й ведучий. Фізику викладали ...

(Виступ учителя). 

2-й читець. 
Хімія — наука віку! 
Пам’ятаєте кожну мить. 
Так вже травлять чоловіка, 
Що не зна він, що робить. 

1-й ведучий. Уроки хімії викладали ...

(Виступ учителя).

2-й ведучий. У кожного з нас назавжди залишається у пам'яті періоди з дитинства. Отже, дорогі випускники, ми хочемо, щоб ви поділилися з нами тим, що вам найбільше запам'яталося зі шкільного життя, які веселі історії відбувалися у ваших класах, як ви навчалися, як проводили своє дозвілля. 

1-й ведучий. 
1. Який випадок вам найбільше запам'ятався зі шкільного життя? 
2. Хто був улюбленими учителями? За що подобався він вам? 
3. Чи одержували ви в школі двійки? З яких предметів? Як реагували на це ваші батьки? 
4. Чи закохувалися в школі? Хто це був, якщо це не секрет? Чи показували ви це? 
5. Чи часто викликали ваших батьків до школи? З яких питань? 
6. Як ви думаєте, дружним був ваш клас? 
7. Чи брали ви участь у позакласній роботі? 
8. Яке доручення виконували ви в школі? 
9. Чи часто вас викликали до директора в кабінет? 

2-й ведучий. Спасибі за ваші спогади, за ваші веселі історії. А зараз я попрошу підійти до мене по одному учню і учениці з кожного класу. 

1-й ведучий. Перша любов, перші почуття приходять до нас у шкільні роки. І тому вам треба зараз показати, як у ваші роки, коли вам було по 15, освідчувалися у коханні і як освідчуються сьогоднішні випускники. 

(Учасники освідчуються у коханні).

2-й ведучий. Отже, ми переконалися, що кохання вічне. 

1-й ведучий. 14 лютого за католицькою традицією ми святкуємо день Святого Валентина — день закоханих. Ми зарані вітаємо вас з цим святом, бажаємо безмежного моря любові, а випускники цього року дарують вам на згадку валентинки». 

2-й ведучий. Доброю традицією нашої школи є гра «КВК». У «КВК» грали випускники всіх попередніх років. Люблять цю гру і майбутні випускники. Отже, є пропозиція створити дві команди. 

(Ведучий оголошує назви команд).

2-й ведучий. Прошу випускників вишикуватися у дві команди. Змагання буде проводитися за такими завданнями. 
1. Назвати команду. 
2. Вибрати капітана. 
3. Вхідна пісня. 
4. Домашнє завдання — інсценізована пісня. 
5. Танець. 

(Командам дається 5 хв. для підготовки).

1-й ведучий. А завершують свято найменші учасники своїми побажаннями 

1-й учень. 
Ми бажаємо сьогодні від душі, 
Щоб не були ви голодні і сумні. 

2-й учень. 
В «мерседесах» щоб каталися усі, 
Щоби з горем ви не знались день при дні. 

3-й учень. 
Щоб начальство вас любило, 
Й працювати було мило. 

4-й учень. 
На Гаваях відпочити, і не раз, 
«Спікере» їсти, «колу» пити раз у раз. 

5-й учень. 
Бодай не знали, мої любі, знахарів, 
І екстрасенсів стороною обминали. 

6-й учень. 
Щоб ви не знали горя, ні біди, ні зла, 
Щоби до вас ніщо лихеє не пристало. 

7-й учень. 
Щоб ви ні соняшниць, ні кашлю не боялись, 
І щоб із трясцею ніколи не стрічались. 

8-й учень. 
Щоб лікарів ви не знали, 
Й сонце радісно зустрічали. 

9-й учень. 
Щоб ворог не ступав вам на поріг. 
І не судив він вас, з’ївши ваш пиріг. 

10-й учень. 
Всім бажаєм многа літа, многих літ, 
Щирих усмішок без ліку рік у рік.

 

Авторство, на жаль, не встановлено

Джерело: http://mirvol.at.ua/

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати журнал "Дніпро" Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").