Випускний бал

(сценарій випускного вечора)

1. Звучать позивні. 

Музика „Школьные годы" Виходять ведучі:

Ведучий 1: (на фоні музики)
Доброго вечора, шановні батьки, вчителі, гості. Здається, що тільки вчора пролунав останній дзвоник, позаду напружена пора іспитів, і ось - випускний бал, до якого одинадцять років, як по східцях, довелося підніматися нашим випускникам.

Ведучий 2: Одинадцять шкільних років - як непомітно вони пролетіли, і дуже скоро всім нашим колишнім школярам доведеться складати перший іспит на дорослість.

Веселий вітер кличе у дорогу.
В життєвий океан бурхливий, непростий
На серці радість і щемка тривога
- Вітрила підіймає парусник шкільний.

(Звучить музика „Маленькая страна")

Ведучий 1: Росте людина... її життя починається світанком душі - дитинством. Залишається воно у пам’яті, як потаємне і світле. І скільки б не пройшло років, берег Дитинства притягує до себе, повертає до найвіддаленідших куточків людської пам’яті.

Ведучий 2: Дитинство... Це справді найкраща пора життя людини і проходить вона у школі. Є на планеті дороге серцю місце - рідна школа. Схиляються до самої покрівлі сиві тополі, тихо кружляє пух споминів. Кожного ранку, мов крихітні гомінливі струмочки, зливаючись у єдиний бурхливий потік, прямують сюди діти. І так багато років. Обличчя... обличчя.. Але ти, школо, пам’ятаєш усіх.

Ведучий 1: Скуйовджених і охайних;

Бешкетників і сором’язливих
Веселих і сумних!

Ведучий 2: Ти - початок всіх починань.

Так будь же завжди благословенна.
- Нехай від споминів про тебе світлішають обличчя, розгладжуються зморшки.
- Хай вічно звучать слова: "Здрастуй, школо!"
- Скільки літ в цих стінах пережито,
А перерв, занять, шкільних дзвінків,
І нарешті довгождане літо,
Школа проводжа випускників.

Ведучий 1: Увага ! Настала урочиста хвилина. До зали запрошуються випускники 200_ року!

(Звучить музика „Школьная страна")

Ведучий 2: Школо! В районі ти – невеличка держава. Пишаєшся не кількістю, а славою тих учнів, що навчались „на відмінно". Нагородити їх потрібно неодмінно.

Атестати вручають заступники директора ……………………………………….
(Церемонія вручення атестатів з коментарями (Звучить музика — „ Куда уходит детство "')

Ведучий 1: Минає дитинство... І залишаються від нього тільки звуки, які наближають до класу кроки вчительки, скрип крейди, шум доїду і аромат квітів, квітів учителям на прощання... Настане світанок, відкриються двері школи, вийде щаслива зграя випускників і всі розійдуться по домівках. Назавжди... 

Але образ першої вчительки навічно залишиться у кожного в пам’яті. Слово надається першій учительці ………………………………………….

Ведучий 2: В минулому залишились звуки останнього дзвоника. Нелегкий шлях, довжиною в дитинство пройшли з того дня, коли вперше впевнено і сміливо взяла вас за руку ваша класна мама.

Ведучий 1: Всі пам'ятаєте цю мить? Були ви тоді смішними п'ятикласниками, які міцно тримались за руки мам. І ось промайнуло сім років, ви - випускники, ви ідете в доросле життя, але тут залишаються ті, хто навчав, наставляв, хвалив, радів разом з вами, хто навчив не зупинятись на досягнутому, хто, не жаліючи себе, вкладав у вас не тільки знання, а і душу, хто зустрічав вас тут, а тепер — проводжає.

(Звучить музика „Вчителько моя")

Слово надається класним керівникам.

Виступ класних керівників.
Слова керівників закінчити піснею.

Діти дарують квіти. (Звучить пісня Н. Шестак „Сину, сину, ангел мій")

Ведучий 2: Дорогі випускники! До Вас звертаються найдорожчі люди - ваші батьки.

(Слово батькам)

Ведучий 1: Знову просимо тиші довкола

Знову слово директору школи.

(Директор вручає подяки батькам за гарне виховання дітей)

Ведучий 2: А тепер слово за вами, наші діти!

(Звучить музика „Прекрасное далеко ")

1-й випускник

Шкільне дитинство дзвоником злетіло,
Доросле починається життя.
Нам щойно атестат з медалями вручили –
Путівку в невідоме майбуття.

2-й випускник.

Ще мить - І назавжди залишим школу,
Підемо усі в самостійне життя.
Та рідний поріг не забудем ніколи,
До нього серця наші знов прилетять.

Звучить музика „Улыбка"

3-й випускник. Друзі! Давайте сьогодні скажемо про наших вчителів все, що ми знаємо, сьогодні вже ніхто не буде викликати наших батьків вони всі тут - з нами.

4-й випускник.

А ви знаєте, чим відрізняється звичайний директор школи від нашого директора?
Асоціацією незалежних одинадцятикласників проведено клінічне дослідження і ось які вони отримали відповіді.

Звичайний директор:

а) розмовляє російською мовою;
б) сидить у себе в кабінеті;
в) керує школою;
г) проводить уроки;
д) виступає на педрадах;
е) керує ремонтом.

Директор нашої школи:
а) розмовляє багатьма мовами;
б) займається спортом;
в) співає та грає на гітарі;
г) ловить курильщиків;
д) розмовляє „по душам" з учнями;
е) складає вірші;
ж) завжди в центрі уваги. 

5-й випускник.

Директорів хороших нам не вистачає,
Якщо він ще і чуйний педагог 
То тут серця дівчат потроху тануть
Він властилін, він цар, він бог

(квіти директору)

(Музика „Улыбка ")

- Коли наші вчителі були маленькими їх часто заохочували батьки за їх досягнення. Наприклад: маленькі Тетянка та Василько в дитинстві дуже любили рахувати до 10, а потім, коли вони підросли їм дозволяли рахувати до пів одинадцятого - так вони стали вчителями математики.

Співають:

Пускай кому-то мил английский
Кому-то химия важна, 
Без математики же всем нам
И ни туда и ни сюда;
Нам уравненья - как поэмы
А интеграл поддержит дух
Нам логарифмы - будто песни
А формулы ласкают слух.
Вычисляли площади, объемы,
Но уже екзамены сданы,
И все теоремы, аксиомы
Начисто тепер забыли мы.

(Вручають квіти та подяки вчителям математики)

А маленька дівчинка ………………. в дитинстві любила допомагати батькам в саду на дачі. Якось їй на голову впало яблуко, одне... друге... третє... І вона зрозуміла як то було Ньютону і стала фізиком.

Вчитель: - тема уроку „Електричний ланцюг". Скористаємось інноваційними методами.

Проведемо вправу, ……………, ………………, …………………….. виходьте!

Співає:

Стань-мо діти
Стань-мо в круг,
Стань-мо в круг,
Стань-мо в круг

- А тепер взялись за руки. Ви створили електричний ланцюг, А тепер замкнемо цей ланцюг (руки дітей тремтять)

- Розкажіть, будь ласка, як працює трансформатор,

(діти): У-у-у-у-у...

- Чудово!

Завтра физика у нас
Дома пишем шпори
Знаем, что прийдем ми в клас
Строго под надзором
Отберут, вот все - облом, 
Нам не доверяют
Без шпаргалок нас потом
Спросить, что мы знаем
То ли еще будет -3 раза
Ой, ой, ой 

А работа на дому-
Вот труднее нету
Вы скажите же, за что
Нам такие беды?
Сто задачек задают
"Деточки, решайте!" 
Так года наши пройдут
В этих стресах, знайте"
То ли еще будет -3 раза
Ой, ой, ой 

(Вручають диплом і квіти вчителю фізики)

Коли наші вчителі були маленькими, вони відрізнялись відповідальністю та принциповістю. Наприклад: маленька Людочка в дитинстві дуже любила перевіряти журнали. Спочатку вона перевіряла журнал „Малятко" , потім журнал „Наталі", а коли зовсім підросла, їй стали довіряти журнали всієї школи. І вона з цим справляється відмінної (диплом завучу)

- Коли ……………………………….. була маленькою, їй подарували іграшковий мікрофончик, З того часу він став нерозлучним супутником на всіх її уроках.

Розуміємо, що тяжко, дуже тяжко

Нам історію в школі викладать
Так багато в ній сьогодні відбулося
Дуже важко розуміти й пам’ятать.
З пірамідою Хеопса
Ми як-небудь розберемось
Наливайку ми впізнаємо усі
А розколи, спори, різні катаклізми
Ну ніяк ее розуміть нашій душі.

(Вручити диплом і квіти вч. історії)

- Коли наші вчителі були маленькими, вони дивували своїх батьків своїм оригінальним сприйняттям навколишнього світу. Наприклад, маленька ……………………….. дуже любила малювати портрет Менделєєва., тільки дорослі чомусь думали, що це не Менделєєв, а дід Бабай і від страху розбігалися, але ………………………….. це так подобалося, що вона вирішила стати вчителем хімії.

Хімія - прекрасна наука
Хімію - любимо ми
Хімія - це Ломоносов, Менделєєв
І для Інни в хімії є місце завжди

(Квіти і диплом вчителю хімії)

(Звучить музика „Погода в доме")

- Так, найважливіше, це погода в школі. А що нам обіцяє шкільний гідрометеоцентр.

- В школі очікується сонячна погода: на II поверсі легкий землетрус від учнів навчальних класів. Найбільше постраждають вчителі від радісних криків і шуму.
- Біля кабінету хімії можливі опади у вигляді окису свинцю або ртуті.
- На II поверсі з приходом вчителя географії буде сонячне і тепло. Очікуємо дванадцятибальної шквал оцінок.

Это вы нас так учили:
Вот Австралия, там Чили,
Здесь без шума и без скуки
Аборигены съели Кука.
Скучен мир без путешествий,
Приключений, происшествий...
И турист идет не даром
В Альпы и Килиманджаро.
Географию учить
В школе начинали.
Экологию беречь
Вы нас призывали.

- В школі шум і суєта, з кабінету біології знову виповзла змія, всі шукають головного дресеровщика - вчителя біології.

- Біля кабінету української мови знову черга, всі бажають прочитати оди вчителям.

Останні дні у школі. Вже дорога,

Нас кличе у чужий незнаний світ.
А ваші очі - радість і тривога,
І в наших душах незнищенний слід.
Уроки Ваші, погляд, добре слово –
Усе ми беремо з собой в життя.
Ваш подарунок нам — це рідна мова,
Цінніший скарб вогненного буття.
Випускники ми в цьому році,
Але, коли ми знань жадали,
В слова на кожному уроці
Частинку серця Ви вкладали!
Ми не просто читали вірші,
-Ми торкались життя людини,
Сторінок її серця й душі...
Не забути нам ці хвилини!

- Школа працює натхненно, з ранку до ночі вчать, майструють, співають, грають, бігають, скачуть

в кабінеті праці - всі майстри
в спортзалі — всі спортсмени
в актовій залі - всі артисти
і всюди встигає наш невтомний начальник гідрометеоцентру - ……………………….. - це головний епіцентр настрою, розвитку талантів, зародження цікавих ідей, проведення заходів, походів, екскурсій.

Головне для неї - погода в школі.
Ну а все інше – суєта

Була б у класах, коридорах Порядок творчість, красота. 2 раза

- Літературні, цікаві сюжети
З захопленням читали ми 
Близькими стали нам поети
Там переплутались всі у голові
- А хто робить нам погоду в класі?
- Так, звичайно наші класні керівники

1) Ваше благородие, госпожа свет …………………………… 
Ах поверьте честно нам
Класс пришел с повинной
(Сколько же мы нервов
Потрепали Вам) 2 раза
Вы грехи сегодня отпустите нам
Дорогая …………………………………………………..! 

(Вручають диплом і квіти)

2) Ваше благородие, госпожа …………………………………
Сразу стали вы для нас любимой классной мамой
(С Вами мы не будем прощаться никогда!
И твердо обещаем, заходить всегда
Низкий поклон Вам…………………………………….) 2 раза

(Вручають диплом і квіти)

3) Ваше благородие, госпожа ……………………………….
Время расставаться вам вдруг пришло нежданно
(В сердцах храним нашу к Вам любовь
И клянемся честью увидаться вновь) 2 раза
Любим Вас, ……………………………..

(Квіти та диплом)

Любі наші вчителі! Ми всіх Вас пам’ятаємо, любимо:

- це вчителі фізкультури - ви робили нас стрункими, красивими, здоровими; 
- це вчителі праці - ви зробили нас майстрами і майстринями;
- вчитель ДПЮ - ви зробили нас справжніми хлопцями, чесними, готовими захищати нашу Батьківщину;
- вчитель біології - ви навчили нас любити природу, берегти її красу і чистоту;
- вчителі географії - ви навчили нас любити світ, бажання все бачити і все знати;
- вчитель зарубіжної літератури -- ви розвинули в нашій душі поетичність і красу, любов до прекрасного;
- вчителі іноземних мов — ви готували нас жити в цивільному світі, бо мова спілкування - це все!
Ми Вас всіх лю-би-мо!

(Діти співають „Неоконченный роман")

I. Родные и прекрасные учителя, о боже

Зачем же так жестоко разлучает нас судьба? 
Дрожит у нас в глазах хрустальная слеза
А в сердце грусть - печаль, как никогда 

Припев:
Слезинки тихо падают из глаз, 
Так много хочется сказать сейчас 
Красивих добрых и хороших слов
Про любовь, про любовь! 
Но все когда-нибудь кончается
И вот теперь настал разлуки час 
Но помнить будем мы всегда, всегда
Вас, учителя!

II. Простите нас за то, что может быть не так все было
Спасибо вам за то, что вы на белом свете есть
Все годы пронеслись, растаяли как сон, 
Но с вами был таким прекрасным он. 

Припев.

(Діти дарують квіти всім вчителям.)

Учень. Ось уже дійсно настав час прощання зі школою. Ми тут залишаємо своє дитинство, 11 років ми йшли до цієї миті.

Тепер уже прийшла пора прощання,
і ми сьогодні трішечки сумні.
За наше виховання і навчання.
Спасибі, дорогі учителі!

Як швидко шкільні роки пролетіли, 
Неначе вчора ми були такі малі.
За те, що нас любили й розуміли, 
- Спасибі, дорогі учителі!

- І зараз, коли прозвучить прощальна пісня, ще є час освідчитись в коханні, бо школа., це не тільки навчання, це і перша любов.

(співають останню пісню „Городские цветы")

Ось прийшов

Цей бажаний наш бал випускний
Пролетіли як пташки, роки
Ми прощаємось з школою, партою, дзвінком
Назавжди, назавжди, назавжди!

В серці радість і сум, і щемкі почуття
У політ вирушаємо ми
Нова пісня злітає у синю даль 
Кличе нас у доросле життя

Приспів: (Збережемо в душі
Цей наш бал випускний
Сміх і радість і сльози, і друзів своїх
Вчителів і батьків любих, милих таких
Шкільні роки свої збережем назавжди) 2 рази

Ведучий 1: Нехай в Вашій душі залишиться радість і світлий сум, який надихає на прекрасне.

Нехай поруч з вами ідуть щастя і успіх, вірні друзі і розумні наставники.

Ведучий 2: А зараз нехай на радісних крилах закружляє вас шкільний випускний вальс.

Діти танцюють вальс.

(звучить музика „Школьные годы " всі виходять із зали.)

(Звучить Полонез - діти парами заходять в зал через сцену, роблять фігуру, ніби демонструють себе, свою сукню і проходять в зал.)

Ведучі коментують: Вітаємо оплесками випускників ………………. класу.

Клас оцей неординарний,
Він у школі легендарний.
Про цей клас можна сказати:
вміють учні працювати.
Клас цей - скриня діамантів:
Скільки в ньому є талантів-
I поетів, співаків,
І спортсменів, й диваків!
Є майбутні журналісти,
Є банкіри й фінансисти,
Модельєри, танцюристи.
Половина з них вже в вузах,
Другу - колихає Муза.
Все де ……………………. та їх класний керівник ……………………………………

Ведучий 1: Вітаємо оплесками випускників …………………………. класу.

Клас жвавий, як ртуть, веселий, гомінкий,
нестримний в жартах.
Які шляхетні тут дівчата.
Дарують усмішок багато,
Красуні, чарівниці милі,
Усіх сьогодні полонили.
бо господині вмілі, вищий клас!
І юнаки браві є у нас
Бо за честь школи змагались
І нагороди приносили щораз.
Все це …………………… клас та їх улюблена вчителька ……………………………

Ведучий 2: Вітаємо оплесками випускників ……………………….. класу.

Великих оптимістів, які вірять,
не тільки у себе, а й у світле майбутнє держави
Життєдайні та енергійні.
Клас веселий і кмітливий, може витримати все:
будь-які перепони та перешкоди з легкістю проходить, посміхаючись.
Девіз класу: „один за всіх і всі за одного".
Все-це …………… та їх незмінний класний керівник …………………………………….

Ведучий 1: Випускний вечір оголошується відкритим,

(звучить гімн)

Ведучий 2: Слово для зачитування наказу про видачу атестатів надається директору з навчально-виховної роботи …………………………………………..

 

Розробка Дєвицької Наталії Миколаївни, вчителя української мови та літератури вищої категорії СШ №292 міста Києва

Джерело: https://sites.google.com/site/kircbs/

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати журнал "Дніпро" Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").