Школа- це пристань і гавань” Вечір шкільних друзів
Школа- це пристань і гавань” Вечір шкільних друзів"
(Святково прикрашений зал (квіти, кульки, напис на стіні "Зустріч шкільних друзів”).
Лунає музика, виходять ведучі).
Ведучий: Добрий вечір, дорога родино!
Ведуча: Добрий вечір, наша шкільна родино!
Ведучий: Ось і зібралися ми знову на традиційну зустріч зі шкільними друзями.
Ведуча: Школа – це пристань і гавань,
Сюди повертаєшся знов
Із мандрів далеких і плавань,
Тут вічно панує любов.
Ведучий: Тебе тут завжди пам’ятають,
Куди б не заїхав, не зайшов –
На тебе постійно чекають
Увага, турбота, любов.
Ведуча: Вітаємо випускників 195….. року. Це найбільший випуск нашої школи. Цього року школа випустила …………………………….. випускника.
Ведучий: Вітаємо випускників 195….. року. Поріділи ваші ряди, але вірність школі, шкільній дружбі привела вас сьогодні на зустріч.
Ведуча: Вітаємо випускників 196…. року.
Ведучий: Раді вітати випускників 196…року
Ведуча: Привітаємо випускників 197…. року
Ведучий: Вітаємо випускників 197… .року
Ведуча: Зустрічаємо випускників 198…року. Це перший випуск цього шкільного приміщення.
Ведучий: Вітаємо випускників 198… року.
Ведуча: Раді вітати випускників 199… року.
Ведучий: Вітаємо випускників 199…. року
Ведуча: Вітаємо останні покоління – випускників нового тисячоліття.
(Лунає пісня "Я вернусь”)
Ведучий: Вітаємо наших учителів.
Ведуча: Вітаємо всіх, хто прийшов сьогодні до цього залу.
Ведучий: На жаль, не змогли прийти сюди ті, хто вирушив у далеку-далеку дорогу, із якої немає вороття. Та в нашій пам’яті вони залишаться назавжди. Згадаємо поіменно вчителів школи і випускників. Ушануймо пам’ять про цих дорогих нам людей хвилиною мовчання.
(Хвилина мовчання)
Ведуча: Слово для привітання надається директору школи.
Ведучий: Є на світі шкіл багато,
Але одна найкраща, найрідніша.
Щоранку я лечу туди,
Де мені затишно і найспокійніше.
Ведуча: Ми кожен день приходимо до школи, І що не день – то нові відкриття.
Для нас ти, школо, стала рідним домом, Ти вчила жить і здобувать знання.
Ведучий: Слово надається школі (запис)
Школа: Дорогі мої дівчатка й хлопчики!
Я звертаюся до вас так, як колись, хоча у вас уже виросли свої діти і багато хто щоранку проводжає до школи вже онуків. Я дуже рада нашій зустрічі, рада бачити вас – дорослих, серйозних, своїх найкращих учнів. Сьогодні прийшов час подякувати вам за тем, що ви стали відмінниками в житті. Найголовніший іспит ви здали: ви вберегли честь і гідність своєї школи. Завдяки вашим рукам і серцям колосяться ниви, виростають нові міста і села, триває життя.
Дякую вам за те, що не забуває свою рідну школу, а я завжди рада бачити вас. Щасливих вам життєвих доріг! Добробуту вашим родинам!
Ведуча: О, здрастуй, школо! – я гукаю знову.
Сьогодні я тобі вклоняюсь низько
І привітання шлю найкраще слово,
Бо ти дитинства мого колиска.
Ведучий: Давай дитинство візьмемо за руки,
В шкільні роки іще раз зазирнем.
Минаючи жертовники науки,
Ми у казковий сад його ввійдем.
(Пісня "Крапелька дитинства”)
Діти: - Добрий вечір, ми – ваше дитинство. Ти пам’ятаєш мене?
- Я приходжу до тебе у кольорових чарівних снах і спогадах.
- Я пещу тебе ніжними маминими руками і співаю колискову.
- Я нагадую тобі про безтурботні дні, перше кохання.
- Я повертаю тебе у мріях до шкільної країни, країни Дитинства.
(Пісня "Билетов нет”)
Ведуча: Сьогодні ви знову повернетесь у дитинство, побудете на уроках.
(Лунає дзвоник.)
Ведучий: В путь, щасливу і широку,
Всіх виводить школа нас.
До уроку! До уроку!
Чуєш, дзвоник кличе нас.
Ведуча: Перший урок історії. Історія нашої школи розпочалася ще в позаминулому сторіччі. Близько двох тисяч вихованців закінчили нашу школу. Різними життєвими шляхами пішли вони в самостійне життя, по-різному склалися їхні долі. Простежмо за картою осідку наших випускників: географія широка. Вони живуть і працюють не тільки в Україні, а й за її межами, у країнах СНД.
Ведучий: Змінювалися часи, змінювалась і школа. Із початкової вона стала неповною середньою, або, як її звикли називати, восьмирічкою. Згадуючи своє дитинство, шкільну юність, багато хто з вас лине думками до маленької охайної будівлі, що стояла в центрі села. Директором школи на той час була………………………………………..
Ведуча: Своїми спогадами хоче поділитися ветеран педагогічної праці……………………………………
Ведуча: Зі словами привітання звертається до присутніх випускниця школи……………………………………….
Ведучий: Відмінники, відмінники!
Вас не забуть ніколи.
Відмінники, відмінники!
Ви завжди – гордість школи.
Ведуча: Ми запрошуємо вийти (список відмінників)
(Посвідчення вручає директор школи)
Ведучий: Шановні відмінники, ми пишаємося вами і даруємо на згадку про зустріч шкільних друзів пісню!
Ведуча: На нашу адресу надійшла вітальна листівка від (називає ім’я), випускниці…… року.
Ведучий: Вона пише: "Я дуже рада привітати всіх вас – мої незабутні однокласники та вчителі! Я пам’ятаю всі ті будні й свята, різні подорожі й екскурсії, спортивні змагання й олімпіади, які ми разом пережили. На превеликий жаль, приїхати не можу, але думками я вами. Як зустрічатимете вранішню зорю, згадайте, що колись із вами вчилася така дівчинка (називає ім’я)”.
Ведуча: А тепер розпочнемо перевірку домашнього завдання.
Ведучий: Надаємо слово ювілейним випускам.
Ведуча: Шановні випускники, розкажіть, яких успіхів ви досягли в житті.
(Виступ випускників).
Ведучий:. Урок музики Завдання: виконати улюблену пісню вашого класу (піонерську, патріотичну, новорічну тощо).
(Лунає дзвоник)
Ведучий: Урок етики і психології сімейного життя. Цей предмет уведений у шкільну програму порівняно нещодавно, але відповісти на запитання уроку готовими мають бути всі, бо все життя ви присвятили основам цього предмета. Завдання: підрахувати, скільки дітей, онуків, правнуків ви встигли виростити за життя.
Ведуча:: А зараз іще одне завдання з дитинства. Проведемо вікторину.
1. Ціна книги 50 грн. і ще половина її вартості. Скільки коштує книга?
2. Хто автор відомої української пісні "Дивлюсь я на небо та й думку гадаю”?
3. Яка країна – батьківщина шахів?
4. Як між п’ятьма дівчатами розділити 5 яблук, які знаходяться у кошику, щоб одне там так і залишилося?
5. Яке число можна збільшити в 0,5 рази, не виконуючи арифметичних дій?
6. Назвати не зупиняючись 7 країн, що починаються на І.
7. Що буде, якщо 10 розділити на ½?
8. Хто з гетьманів України найдовше тримав її булаву?
9. У якому озері вода напівпрісна, напівсолона?
10. Автор п’єси "Свіччине весілля”.
11. Скільки горошин може ввійти у звичайну склянку?
12. Який годинник показує правильну годину тільки двічі на добу?
Ведучий: Пригадайте, дорогі випускники, скільки пригод і смішних історій було у вас на уроках. (Інтерв’ю)
Ведуча: Шановні випускники! Ми з вами сьогодні ще забули згадати про найпроблемніші, найхвилюючіші миті нашого і вашого шкільного життя. Вони з’явилися десь у 5-му класі, супроводжували вас шкільні й студентські роки.
Ведучий: Ніхто з нас достеменно не знає, що несуть вони нам – радість, щастя чи сльози.
Ведуча: Ви, певне, уже здогадалися, що йдеться про іспити.
Ведучий: Насувається і до нас така біда! Тож, може, ви нам у чомусь допоможете? Адже у вас такий великий досвід!
Ведуча: Поділіться з нами досвідом використання додаткових матеріалів на іспитів, маю на увазі шпаргалки, "бомби”. Чи пам’ятаєте, чим відрізняється "бомба” від шпаргалки? Ведучий Ми охоче вас вислухаємо.
(Виступи випускників)
Ведуча: Минають роки, але ми завжди згадуємо і все життя згадуватимемо шкільного вчителя – вимогливого, по-батьківськи доброго. Це він, шкільний учитель, навчив нас і першої літери, і вирізняти прекрасне, і палко любити свою Батьківщину, навчив розумного, доброго, вічного.
Ведучий: Схиляю голову перед тобою, Учителю. Бо все добре, гуманне, що світиться в душі будь-кого, хай він водій, президент, академік чи хлібороб – усе від учителя. І якщо добро вічне, а це воістину так, то ти безсмертний, Учителю, як саме життя.
(Лунає "Пісня про вчительку”)
Ведуча: Швидко збігають хвилини,
Ось і прощатись пора.
Дозвольте вам на прощання
Зичити щастя й добра.
(Пісня "Как здорово, что все мы здесь сегодня собрались”)
Авторство, на жаль, не встановлено
Джерело: http://zosch4.at.ua



Найважливіше
з теорії детективу!
Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com
ОГОЛОШЕННЯ
До уваги передплатників!
Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!
Передплатити журнали можна:
на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;
за телефоном:
(044) 454-12-80;
у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ
«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»
(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!
Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.
Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.
Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.
Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").