Школа- це пристань і гавань” Вечір шкільних друзів"

(Святково прикрашений зал (квіти, кульки, напис на стіні "Зустріч шкільних друзів”).

Лунає музика, виходять ведучі).

Ведучий: Добрий вечір, дорога родино!

Ведуча: Добрий вечір, наша шкільна родино!

Ведучий: Ось і зібралися ми знову на традиційну зустріч зі шкільними друзями.

Ведуча: Школа – це пристань і гавань,

Сюди повертаєшся знов
Із мандрів далеких і плавань,

Тут вічно панує любов.

Ведучий: Тебе тут завжди пам’ятають,

Куди б не заїхав, не зайшов –
На тебе постійно чекають

Увага, турбота, любов.

Ведуча: Вітаємо випускників 195….. року. Це найбільший випуск нашої школи. Цього року школа випустила …………………………….. випускника.

Ведучий: Вітаємо випускників 195….. року. Поріділи ваші ряди, але вірність школі, шкільній дружбі привела вас сьогодні на зустріч.

Ведуча: Вітаємо випускників 196…. року.

Ведучий: Раді вітати випускників 196…року

Ведуча: Привітаємо випускників 197…. року

Ведучий: Вітаємо випускників 197… .року

Ведуча: Зустрічаємо випускників 198…року. Це перший випуск цього шкільного приміщення.

Ведучий: Вітаємо випускників 198… року.

Ведуча: Раді вітати випускників 199… року.

Ведучий: Вітаємо випускників 199…. року

Ведуча: Вітаємо останні покоління – випускників нового тисячоліття.

(Лунає пісня "Я вернусь”)

Ведучий: Вітаємо наших учителів.

Ведуча: Вітаємо всіх, хто прийшов сьогодні до цього залу.

Ведучий: На жаль, не змогли прийти сюди ті, хто вирушив у далеку-далеку дорогу, із якої немає вороття. Та в нашій пам’яті вони залишаться назавжди. Згадаємо поіменно вчителів школи і випускників. Ушануймо пам’ять про цих дорогих нам людей хвилиною мовчання.

(Хвилина мовчання)

Ведуча: Слово для привітання надається директору школи.

Ведучий: Є на світі шкіл багато,

Але одна найкраща, найрідніша.
Щоранку я лечу туди,

Де мені затишно і найспокійніше.

Ведуча: Ми кожен день приходимо до школи, І що не день – то нові відкриття.
  Для нас ти, школо, стала рідним домом, Ти вчила жить і здобувать знання.

Ведучий: Слово надається школі (запис)

Школа: Дорогі мої дівчатка й хлопчики!
Я звертаюся до вас так, як колись, хоча у вас уже виросли свої діти і багато хто щоранку проводжає до школи вже онуків. Я дуже рада нашій зустрічі, рада бачити вас – дорослих, серйозних, своїх найкращих учнів. Сьогодні прийшов час подякувати вам за тем, що ви стали відмінниками в житті. Найголовніший іспит ви здали: ви вберегли честь і гідність своєї школи. Завдяки вашим рукам і серцям колосяться ниви, виростають нові міста і села, триває життя.
Дякую вам за те, що не забуває свою рідну школу, а я завжди рада бачити вас. Щасливих вам життєвих доріг! Добробуту вашим родинам!

Ведуча: О, здрастуй, школо! – я гукаю знову.

Сьогодні я тобі вклоняюсь низько

І привітання шлю найкраще слово,

Бо ти дитинства мого колиска.

Ведучий: Давай дитинство візьмемо за руки,

В шкільні роки іще раз зазирнем.
Минаючи жертовники науки,

Ми у казковий сад його ввійдем.

(Пісня "Крапелька дитинства”)

Діти: - Добрий вечір, ми – ваше дитинство. Ти пам’ятаєш мене?
- Я приходжу до тебе у кольорових чарівних снах і спогадах.
- Я пещу тебе ніжними маминими руками і співаю колискову.
- Я нагадую тобі про безтурботні дні, перше кохання.
- Я повертаю тебе у мріях до шкільної країни, країни Дитинства.

(Пісня "Билетов нет”)

Ведуча: Сьогодні ви знову повернетесь у дитинство, побудете на уроках.

(Лунає дзвоник.)

Ведучий: В путь, щасливу і широку,

Всіх виводить школа нас.
До уроку! До уроку!

Чуєш, дзвоник кличе нас.

Ведуча: Перший урок історії. Історія нашої школи розпочалася ще в позаминулому сторіччі. Близько двох тисяч вихованців закінчили нашу школу. Різними життєвими шляхами пішли вони в самостійне життя, по-різному склалися їхні долі. Простежмо за картою осідку наших випускників: географія широка. Вони живуть і працюють не тільки в Україні, а й за її межами, у країнах СНД.

Ведучий: Змінювалися часи, змінювалась і школа. Із початкової вона стала неповною середньою, або, як її звикли називати, восьмирічкою. Згадуючи своє дитинство, шкільну юність, багато хто з вас лине думками до маленької охайної будівлі, що стояла в центрі села. Директором школи на той час була………………………………………..

Ведуча: Своїми спогадами хоче поділитися ветеран педагогічної праці……………………………………

Ведуча: Зі словами привітання звертається до присутніх випускниця школи……………………………………….

Ведучий: Відмінники, відмінники!

Вас не забуть ніколи.
Відмінники, відмінники!

Ви завжди – гордість школи.

Ведуча: Ми запрошуємо вийти (список відмінників)

(Посвідчення вручає директор школи) 

Ведучий: Шановні відмінники, ми пишаємося вами і даруємо на згадку про зустріч шкільних друзів пісню!

Ведуча: На нашу адресу надійшла вітальна листівка від (називає ім’я), випускниці…… року.

Ведучий: Вона пише: "Я дуже рада привітати всіх вас – мої незабутні однокласники та вчителі! Я пам’ятаю всі ті будні й свята, різні подорожі й екскурсії, спортивні змагання й олімпіади, які ми разом пережили. На превеликий жаль, приїхати не можу, але думками я вами. Як зустрічатимете вранішню зорю, згадайте, що колись із вами вчилася така дівчинка (називає ім’я)”.

Ведуча: А тепер розпочнемо перевірку домашнього завдання.

Ведучий: Надаємо слово ювілейним випускам.

Ведуча: Шановні випускники, розкажіть, яких успіхів ви досягли в житті.

(Виступ випускників).

Ведучий:. Урок музики Завдання: виконати улюблену пісню вашого класу (піонерську, патріотичну, новорічну тощо).

(Лунає дзвоник)

Ведучий: Урок етики і психології сімейного життя. Цей предмет уведений у шкільну програму порівняно нещодавно, але відповісти на запитання уроку готовими мають бути всі, бо все життя ви присвятили основам цього предмета. Завдання: підрахувати, скільки дітей, онуків, правнуків ви встигли виростити за життя.

Ведуча:: А зараз іще одне завдання з дитинства. Проведемо вікторину.

1. Ціна книги 50 грн. і ще половина її вартості. Скільки коштує книга?
2. Хто автор відомої української пісні "Дивлюсь я на небо та й думку гадаю”?
3. Яка країна – батьківщина шахів?  
4. Як між п’ятьма дівчатами розділити 5 яблук, які знаходяться у кошику, щоб одне там так і залишилося?
5. Яке число можна збільшити в 0,5 рази, не виконуючи арифметичних дій?
6. Назвати не зупиняючись 7 країн, що починаються на І.
7. Що буде, якщо 10 розділити на ½?
8. Хто з гетьманів України найдовше тримав її булаву?
9. У якому озері вода напівпрісна, напівсолона?
10. Автор п’єси "Свіччине весілля”.
11. Скільки горошин може ввійти у звичайну склянку?
12. Який годинник показує правильну годину тільки двічі на добу?

Ведучий: Пригадайте, дорогі випускники, скільки пригод і смішних історій було у вас на уроках. (Інтерв’ю)

Ведуча: Шановні випускники! Ми з вами сьогодні ще забули згадати про найпроблемніші, найхвилюючіші миті нашого і вашого шкільного життя. Вони з’явилися десь у 5-му класі, супроводжували вас шкільні й студентські роки.

Ведучий: Ніхто з нас достеменно не знає, що несуть вони нам – радість, щастя чи сльози.

Ведуча: Ви, певне, уже здогадалися, що йдеться про іспити.

Ведучий: Насувається і до нас така біда! Тож, може, ви нам у чомусь допоможете? Адже у вас такий великий досвід!

Ведуча: Поділіться з нами досвідом використання додаткових матеріалів на іспитів, маю на увазі шпаргалки, "бомби”. Чи пам’ятаєте, чим відрізняється "бомба” від шпаргалки? Ведучий Ми охоче вас вислухаємо.

(Виступи випускників)

Ведуча: Минають роки, але ми завжди згадуємо і все життя згадуватимемо шкільного вчителя – вимогливого, по-батьківськи доброго. Це він, шкільний учитель, навчив нас і першої літери, і вирізняти прекрасне, і палко любити свою Батьківщину, навчив розумного, доброго, вічного.

Ведучий: Схиляю голову перед тобою, Учителю. Бо все добре, гуманне, що світиться в душі будь-кого, хай він водій, президент, академік чи хлібороб – усе від учителя. І якщо добро вічне, а це воістину так, то ти безсмертний, Учителю, як саме життя.

(Лунає "Пісня про вчительку”)

Ведуча: Швидко збігають хвилини,

Ось і прощатись пора.

Дозвольте вам на прощання

Зичити щастя й добра.

(Пісня "Как здорово, что все мы здесь сегодня собрались”)

 

Авторство, на жаль, не встановлено

Джерело: http://zosch4.at.ua

Найважливіше
з теорії детективу!

Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com

Читати журнал "Дніпро" Статті

ОГОЛОШЕННЯ

До уваги передплатників!

Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!

Передплатити журнали можна:

на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;

за телефоном:
(044) 454-12-80;

у відділеннях «Укрпошти».

ЦИТАТА ДНЯ

«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»

(Цвєтан Тодоров)

УВАГА!!!

Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.

Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.

Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.

Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").