НЕЗАПЕРЕЧНА КРИТИКА
Патрікєєва Наталія, рецензія «У блакитному телеполоні». Що приховують реаліті-шоу?
Приходиш стомлений додому: якісь дрібні домашні справи – і ось лежиш задоволений перед телевізором, який щодня невтомно та безжалісно годує нас телевізійними шоу. Практично кожен із нас є їхнім добровільним учасником: хлопчики й дівчатка, жіночки та дядечки, які співають, танцюють, готують їсти, одружуються, щось ловлять і від когось тікають; а також ми з тобою – ті, хто спостерігає за цими феєричними знущаннями одних людей над іншими. Уже ніхто не думає про те, чи варто вірити телебаченню й чого саме воно хоче нас навчити. «Ящик» забирає наш час, відчуття реальності, наші кошти та фактично – саме наше життя, яке не триває, а стоїть/лежить біля екрана телевізора.
Саме цій темі присвячено молодіжний детектив Жерара Стрейфа «Смерть за лаштунками».
Середня оцінка :
0 коментарів :
Залишити коментар :
Найважливіше
з теорії детективу!
Знайомтеся з цікавими статтями і доповнюйте рубрику своїми теоріями та практичними історіями. Чекаємо на ваші листи за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com
ОГОЛОШЕННЯ
До уваги передплатників!
Друкована та електронна версії журналу «Дніпро» виходять щомісячно!
Передплатити журнали можна:
на сайті:
www.dnipro-ukr.com.ua;
за телефоном:
(044) 454-12-80;
у відділеннях «Укрпошти».
ЦИТАТА ДНЯ
«Текст – це лише пікнік, на який автор приносить слова, а читачі – сенс»
(Цвєтан Тодоров)
УВАГА!!!
Пропонуємо всім охочим узяти участь у написанні літературно-критичних статей про нобелівських лауреатів.
Чекаємо на ваші роботи про Томаса Еліота до 31 липня 2016 року.
Найкращу статтю буде опубліковано на сторінках журналу.
Роботи надсилайте за адресою: lit-jur-dnipro-zav.proza@kas-ua.com (із позначкою "Нобелівка").