Previous Page  46 / 100 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 46 / 100 Next Page
Page Background

ДНІПРО 1-6’2019

46

схочеш писати, я лише зрадію, бо це

звільнить мене від необхідності зацик­

люватися на літературі і я зможу просто

думати про тебе.

– Це ще для чого?

Цього питання було доволі, аби я тріс-

нула дверима щомоці та, підхопивши на

руку плащ і взувшись, вискочила з квар-

тири світ за очі. Іч, знайшов що питати!

І це після п’яти років мого невсипущого

бдіння над твоїми, чорт забирай, ногопи-

сами! Тепер же ж воно відомий письмен-

ник і приндиться, як індик у пору стате-

вого дозрівання. Тьху, а щоб тебе! «Для

чого?» Невже незрозуміло, що мені до

клямки твої гроші й навіть дах над голо-

вою, який ти час від часу надаєш мені як

альтернативу вокзалу, просто я люблю

тебе й лише тому зголосилася читати оте

все, що ти понаписував! Але ти цвях клав

на мої почуття. Бо будь-яка поверхня, на

яку кидаєш свій трав’янистий погляд, по-

винна віддзеркалювати тебе. А якщо не

віддзеркалює, то до біса її, таку недолугу

поверхню.

От тільки я – не поверхня. Білорус ка-

зав – поетка.

– Олю, ти не можеш мене кинути! – біг

сходами за мною Дідович. – Після якоїсь

тупої репліки Петруся, хай йому чорт!

– До чого тут Петрусь! – пручалася

я, захлинаючись сльозами й соплями. –

Я не допоможу тобі більше нічим! Ти не

вмієш писати… Я рятувала тебе лише з

тієї причини, що ти зовні цікавий… і га-

дала, що ми спільними зусиллями зможе-

мо приховати твоє невміння… я помиля-

лася… Бог бачить його… й одного разу

він нас обох покарає…

Ота нахабна журналістка завтра вже

напише, що Іво виставив мене з кварти-

ри, бо жирна прищава тітка під сорок не

сміє претендувати на такого молодого

красунчика, хоч би що вона там казала

про її, журналістчин, мозок. А рудий па-

рубок придумає свою версію: я справді

писала тексти замість Дідовича, і тепер

ми не домовилися про гроші, тож розі-

рвали контракт. Ревнивець складе цілу

любовну історію, де не буде жодного

слова правди. І лише літературознавець

скаже діло: проблема вся у постмодерні,

стагнації, прокрастинації, толеруванні

тригерності та дискурсі.

Але наразі про це ніхто з них не знає.

Білорус же почув носом, що пахне кров’ю

й заплаканою подушкою:

– Олівець, а напиши-но про це нове-

лу. Тільки свою. Я тебе до одного крутого

журналу пораджу.

– Тільки ж ти нікому-нікому про те, хто

прототип.

– Його й без мого доносу всі впізна-

ють.

Мені нема куди відступати. Тим біль-

ше – той Петрик…

– Гаразд. Спробую.

І мої рядки не трималися купи, слова